Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Jeg har en hotmailadresse. Bruker ikke msn. I det siste har jeg begynt å få mail om at den og den inviterer med til å være venn på messenger. Og fra noe som heter Badoo(eller noe sånt) får jeg mail om at det venter meg svar på profilen min hos dem.

Saken er at jeg ikke har noen profil hverken her eller der. Så hva er dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest undrer også
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har fått meldinger om Badoo, og de vennene som liksom har sendt meg meldinger der er venner jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, så jeg synes det er rart om de har sendt meg noe på et sted jeg aldri har hørt om.

Gjest Ulva35
Skrevet
Dette lurer jeg også på. Har fått meldinger om Badoo, og de vennene som liksom har sendt meg meldinger der er venner jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, så jeg synes det er rart om de har sendt meg noe på et sted jeg aldri har hørt om.

Jeg har aldri hørt om de som liksom skal ha sendt meg mail engang jeg :klø:

Gjest undrer også
Skrevet
Jeg har aldri hørt om de som liksom skal ha sendt meg mail engang jeg :klø:

To gamle venner skulle liksom ha sendt meg melding der, men det tviler jeg sterkt på. I tillegg har jeg fått melding fra to personer jeg aldri har hørt om. Så det er nok bare godt gammeldags tull og fanteri på en moderne måte. ;) Har i hvertfall valgt å ikke klikke på linken som er sendt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...