Gjest jeansgutt20 Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Kler guttene å kle seg i åletrange jeans, i såfall hvilke typer gutter? Hva er finest til trange jeans til gutter?
Gjest girly Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Kler guttene å kle seg i åletrange jeans, i såfall hvilke typer gutter? Hva er finest til trange jeans til gutter? Gutter er finest i litt videre jeans syns jeg da. Men hvis en type gutter skal gå i trange jeans holder jeg en knapp på at det er rockegutter som gjør det. Med converse eller vans eller sånn til. Synes ikke det er så fint med trange jeans og skjorter og pensko osv Men det er meg da, alle liker vel forskjellig stil på gutta :D
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes male jeans er fint, men ikke åletrange stretchjeans. Jeg synes det passer best på ganske tynne gutter, og med spisse pensko til, eller hvite tøysko.
Gjest Gjest_Ulla_* Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Åletrangt er aldri pent, og verre blir det om det er strech. Da kan du like greit drasse på deg en tights. Smale jeans kan funke utmerket, men du må være tynn for å få det til. Indie-, nerd chic-, eller rufsete rockegutter er nam.
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Er ikke så vedig fan av gutter i trange jeans, men det er bestpå tynne, rocka gutter med converse som nevnt tidligere..
The Kitten Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Jeg kjenner et par gutter som kler åletrange jeans. De er veldig tynne da.
Shinana Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Gjelder vel det samme som for jenter; noen passer og noen passer ikke! Og så er det dette med smak og behag da; hvem passer og hvem passer ikke? :-) Min smak; tøft med gutter i trange jeans, og gjerne skikkelig skinny. Imidlertid liker jeg ikke at det er "tightsfasong" på dem. I mine øyne blir det litt rart med bukser som sitter limt rundt anklene og med føtter som stikker ned i sko nummer 46. Skinny jeans og Nike Shox f.eks. er tøft. Jaja, det er nå min smak da :-) 1
Makin' it big Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har aldri sett et eneste menneske, male or female, som kler åletrange jeans.
Gjest jeansgutt Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Henter frem denne igjen Gøy å se om trendene har endret seg de siste 4 åra!?
Gjest Blomst83 Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Gutter er finest i litt videre jeans syns jeg da. Men hvis en type gutter skal gå i trange jeans holder jeg en knapp på at det er rockegutter som gjør det. Med converse eller vans eller sånn til. Synes ikke det er så fint med trange jeans og skjorter og pensko osv Men det er meg da, alle liker vel forskjellig stil på gutta :D Jeg tenker det samme som girly skrev,og det gjelder for meg like mye nå som for 4 år siden
Safiye Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Har sett det på to-tre som passer godt med det, men blir så rart å se dem på gutter som er syltynne, haha
belle_ Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Synes skinny jeans er det fineste på gutter, de trenger ikke være åletrange, men de skal være skinny ned mot leggen. Hater bukser som er baggy på gutter, spesielt om det er litt sleng nede, for meg er det turn off. 1
Leoparden Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Jeg synes ikke åletrange jeans passer til gutter i det hele tatt. Det er en sjanse for at det buler litt i skrittet fordi dere har mer der enn jenter, og det er ikke pent. Dessuten har gutter større føtter enn jenter. Det ser veldig merkelig ut med tynne legger med trang bukse, og så noen svære føtter. Jenter har mindre føtter og det blir mer balansert.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 Nei takk, liker menn som tar vare på sædcellene sine og går normalt. Anonymous poster hash: d7302...5d0 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 Skinny jeans og Nike Shox f.eks. er tøft. Jaja, det er nå min smak da :-) Skinny jeans er mindre pent på mannfolk, og det samme er de teite joggeskoene Nike Shox!Anonymous poster hash: 1ceb2...508 1
twang Skrevet 16. juli 2013 #18 Skrevet 16. juli 2013 Jeg liker de jeansene som er slimfit. men ikke sånne spandeks bukser as.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #19 Skrevet 16. juli 2013 Jeg synes bootcut ofte kan se litt harry og dassete ut. Synes litt rocka gutter kan kle trange jeans, men jeans bør uansett ikke være for vide i leggen.Anonymous poster hash: 77455...b5b 1
Gjest Blomst83 Skrevet 16. juli 2013 #20 Skrevet 16. juli 2013 Ser jeg kanskje tenkte litt feil.Jeg tenkte på skinny jeans,og det synes jeg passer til noen gutter,men åletrangt er vel å ta litt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå