Gå til innhold

Hvordan ri best mulig?:P

Fremhevede innlegg

Gjest Hoppla!
Skrevet

Ja, hvordan?

Jeg har en "uvane" med at når jeg sitter å rir min kjære, gnikker jeg mest bare frem og tilbake.. da blir klitten stimulert mest, og jeg kommer hver gang. Blir enormt trøtt i låra hvis jeg skal heise meg opp og ned på han hele tiden, men gjør jo selvfølgelig det så lenge jeg klarer for jeg ser han liker det. Men å gjøre det fort uten hans hjelp er skikkelig slitsomt. Noen gode tips der? Eller er det bare jeg som er for svak i låra mine? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Begynn og sykkle :) Slitsom i starten, men det kommer KUNN posetive ting ut av det. Og du kan glede din kjære mer i senga, og du får kansje noe tilbake fra hann. Trenging kan ha stor posetiv virkning på sexlivet til di fleste;)

Gjest Hoppla!
Skrevet
Begynn og sykkle :) Slitsom i starten, men det kommer KUNN posetive ting ut av det. Og du kan glede din kjære mer i senga, og du får kansje noe tilbake fra hann. Trenging kan ha stor posetiv virkning på sexlivet til di fleste;)

Takk for svar!:) Jeg sykler til vanlig, men trener ikke utenom.. Jeg får begynne å sykle på tyngre gir hehe :) Knebøy og sånt styrker vel også låra.. :duskedame:

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar!:) Jeg sykler til vanlig, men trener ikke utenom.. Jeg får begynne å sykle på tyngre gir hehe :) Knebøy og sånt styrker vel også låra.. :duskedame:

Ja trener du på helsestudio er knebøy en super øvelse for og styrke bene, pluss att du får en sterkere rygg :) Sa er bare og gi jernet ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Bare ikke heis deg for langt opp så den faller ut og får en "knekk" når du skal støte ned igjen... Kjempevondt...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du søker litt så vil du finne ut at dette temaet (beskriv i detalj hvordan man rir) er et av de aller mest populære her inne.

Gjest Gjest
Skrevet

Det mest vellykkede når hun sitter oppå, er at hun gjør nettopp slik du gjør, og konsentrerer på din egen nytelse, for han må jeg selv sørge for å jukke i mot, slik at han "deltar" også, og skaffer seg nytelse.

Slitsomme bevegelser der hun sitter "på huk" i stedet for på knærne, er ganske komiske og fungerer kun som tidsfordriv.

Skrevet

jeg vil bare gi et lite tips til en genial internettside. den viser mange ulike sexposisjoner, inklusiv ridemetoder. og den er animert... :) se http://www.sexinfo101.com/

Skrevet

(inn)Trenging har ganske så positiv innvirkning på sexlivet til de fleste :ler:

Skrevet

Fantastisk side, inflames. Tusen takk! Liker best at hun tar kontrollen, samtidig som jeg får lov til å støte i ny og ne. :)

Gjest Hoppla!
Skrevet
jeg vil bare gi et lite tips til en genial internettside. den viser mange ulike sexposisjoner, inklusiv ridemetoder. og den er animert... :) se http://www.sexinfo101.com/

Takker!:)

Skrevet

Takk for tips om flott side, Inflames! Synd mannen er reist bort på jobb :0(

Skrevet

Jeg synes du burde ri slik at det blir godt for deg, og/eller ev. partneren om dere har veldig forskjellige preferanser. Ri slik at du har det deilig og spør partneren om hvordan h*n vil ha det - dette gjelder uansett stilling osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...