Gå til innhold

Det nærmer seg bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg HÅPER vi har alt under kontroll!

Jeg har såvidt begynt å skrive på talen til min kjære mann. Ideen min er at jeg skal holde en vanlig tale der jeg begynner med en hilsen til hans foreldre/søsken, min forlover og mine venner, min familie/foreldre og så vier jeg resten av talen til ham. Det hele tar vel i underkant av 5 minutter. Så er tanken at jeg avslutter med å si at jeg har laget en liten fremvisning til min kjære mann. Det jeg har gjort er å lage en power-point presentasjon med grunner til at jeg elsker ham, hva jeg elsker med ham, diverse egenskaper han har. En slide er en egenskap, så følger 2-3 slides med bilder av han som liksom viser den egenskapen. Hele fremvisningen er koordinert til sangen "When God made you" (Som jeg ble tipset om via forumet her, nydelig sang!), og varer like lenge som denne sangen (ca 3 1/2 min).

Hva tenker dere om dette? Er det helteit? Eller er det litt søtt? Er redd folk skal synes det blir for mye fokus på oss, men er jo tross alt vår bryllupsdag - så det er vel strengt tatt ikke til å unngå? Eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Illiya
Skrevet

Synes ideen om framvisning var god! Det er artig å se bilder, det blir noe både mannen og gjestene husker senere, og det er fint å billedliggjøre hans gode egenskaper og grunnene til at du elsker han. Flott!

Men du kan godt forkorte talen din da. For bilder sier mer enn ord, det kan fort bli litt smør på flesk. Ta talen så kort som mulig, med kun det viktigste.

Skrevet

Jeg har tenkt å gjøre akkurat som deg faktisk, bortsett fra at jeg bare kommer til å si noe helt kort før jeg starter fremvisningen. Jeg tenker også at bilder sier mer enn ord, og at det vil beskrive min kjære mer enn at jeg holder en tale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...