Linnie Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg trenger en propp til kjøkken vasken min som er av det litt eldre slaget... Noen som vet hvor det kan kjøpes? Og siden jeg leier, er det utleier som bør dekke denne kostnaden?...ikke det at det er den største utgiften men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 En "rørleggerbutikk"? Selvsagt er det utleier som skal sørge for at ting fungerer når du flytter inn! Om du gidder å bry deg for en (forhåpentligvis) kurant sak til 15? kroner er et annet spørsmål....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Gå på http://www.jernia.no/. Der har de propper som fungerer til de fleste vasker. Å gå til utleier med dette vil nok bare ende opp i irritasjon for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget linnie Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Tusen takk for svar! Noen ganger klarer ikke hjernen finne ut av selv de enkleste ting... Få se hvor mye det kommer på, er det snakk om noen kroner gidder jeg ikke, selvom det er irriterende at ting ikke er i orden. Det er ikke første tingen vi har måttet anskaffe selv(dolokk og brannslukkningsapparat er noen ting...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå