Gå til innhold

elsker å gå på date!

Gjest Gjest_jente23_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente23_*

jeg lurte på om dere liker å gå på date? Synes det virker som mange her inne synes at det å gå på date er bare noe stress og noe man må gjennom for å få seg kjæreste! er det mange som mener det?

Jeg elsker å date! første date synes jeg er det beste som finnes! er alltid litt smånærvøs, og det er jo ofte han også, og da er jo gutter så søte! hehe ;)

Og et spørsmål til: Går dere ofte på date? og blir dere ofte spurt på date? Møter dere alle som spør? Det gjør ikke jeg! er kanskje altfor kresen på hvem jeg går på date med! forrige uke ble jeg spurt på 6 dater, men sa ikke ja til noen. mest fordi mange av de var tilfeldige personer på gata, og da tør jeg ikke si ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lurte på om dere liker å gå på date? Synes det virker som mange her inne synes at det å gå på date er bare noe stress og noe man må gjennom for å få seg kjæreste! er det mange som mener det?

Jeg elsker å date! første date synes jeg er det beste som finnes! er alltid litt smånærvøs, og det er jo ofte han også, og da er jo gutter så søte! hehe ;)

Og et spørsmål til: Går dere ofte på date? og blir dere ofte spurt på date? Møter dere alle som spør? Det gjør ikke jeg! er kanskje altfor kresen på hvem jeg går på date med! forrige uke ble jeg spurt på 6 dater, men sa ikke ja til noen. mest fordi mange av de var tilfeldige personer på gata, og da tør jeg ikke si ja!

Du er åpenbart bare ute etter oppmerksomheten du får på date, og mht din alder er vel ikke det overraskende ;) hehe

Men når det virkelig betyr noe, så er det normalt å være nervøs og syns det er stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente23_*
Du er åpenbart bare ute etter oppmerksomheten du får på date, og mht din alder er vel ikke det overraskende ;) hehe

Men når det virkelig betyr noe, så er det normalt å være nervøs og syns det er stress.

men må det være en sammenheng mellom å være nærvøs og synes det er stress? Man kan vel like å være nærvøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må det være en sammenheng mellom å være nærvøs og synes det er stress? Man kan vel like å være nærvøs

Tja, det kommer jo an på hvordan "daten" fungerer. Blir det bra kontakt etc. så slapper man jo mer av og da er det jo ikke stress lenger :)

Det spørs også på hva poenget med "daten" egentlig er. Hvis man man må på date etter date uten å finne den man leter etter - og poenget er å finne noen - så blir jo det stress i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror egentlig at du blander i sammen 2 forskjellige følelser her - det å syns noe er spennende og det å være nervøs. Det er vanligvis ikke helt de samme følelsene ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, liker ikke å gå på dates.

Syns det er større eller mindre grad av stress, i alle fall 1 daten, så sant dama ikke viser seg å være heelt perfekt når det gjelder kjemi.

Er ikke i datingmodus, så går på zero dates nå om dagen.

Takker nei så sant dama ikke virker veldig interessant.

Ps: du har lov å være kresen når du får så mange tilbud ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, er ikke så fan!

veldig koselig å gå ut og spise med kompiser/venninner osv, men ikke dates. Blir så kunstig stemning (om ikke kjemien er der 100%).

Skal sies at jeg aldri datet noen av mine tidligere kjærester, eller min nåværende for den saks skyld. De har alle vært kompiser som har blitt til noe mer over tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...