Troyamin Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 12. juli 2009 Det har faktisk hendt at biler på tun og i åpne garasjer har blitt avskiltet, men jeg er enig i at risikoen er liten. Da får jeg heller ta den risikoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #22 Del Skrevet 13. juli 2009 Må si jeg ikke helt forstår problemet jeg da. Hvis dere har tilbakehold deler av kjøpesummen pga. manglede dokumentasjon på betaling av årsavgift så er det da vel ikke værre enn å benytte (dele av) denne summen for å betale? Det må da være mye bedre det enn å la det gå til inkasso og sikkert få masse styr i ettertid (i tillegg til at man må gjemme bort bilen i mellomtiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 13. juli 2009 Må si jeg ikke helt forstår problemet jeg da. Hvis dere har tilbakehold deler av kjøpesummen pga. manglede dokumentasjon på betaling av årsavgift så er det da vel ikke værre enn å benytte (dele av) denne summen for å betale? Det må da være mye bedre det enn å la det gå til inkasso og sikkert få masse styr i ettertid (i tillegg til at man må gjemme bort bilen i mellomtiden). Jeg sa tidligere at det var andre ting jeg ikke vil gå innpå her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apis Skrevet 13. juli 2009 #24 Del Skrevet 13. juli 2009 Da blir det jo rimelig åpent for spekulasjoner her. Men vis dette er en mann som kjøper å selger biler. Så er det kansje ikke han som dere har kjøpt bil av som står som eier på salgsmeldinga? men en annen tidligere eier? har det vært benytet åpen salgsmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 13. juli 2009 Da blir det jo rimelig åpent for spekulasjoner her. Men vis dette er en mann som kjøper å selger biler. Så er det kansje ikke han som dere har kjøpt bil av som står som eier på salgsmeldinga? men en annen tidligere eier? har det vært benytet åpen salgsmelding? Det er selger som sto som eier av bilen. Og nei, det ble ikke benyttet åpen salgsmld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå