Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er for tiden i Danmark på ferie, og ser at stort sett ALLE par holder hverandre i hendene, holder rundt hverandre osv.

Gjør dere dette?

For min del blir det litt for klamt. Jeg liker å ha hendene disponible, om noen forstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder hverandre i hendene ja :rødme:

Skrevet

Kommer an på. Kan godt finne på det hvis det ikke er tilskuere men foretrekker å være litt mer "løstgående" i all offentlighet. Jeg er ikke den store "leie lanke" tilhengeren, men av og til kan det være koselig.

Skrevet

Vi holder hverandre ofte i hendene, men det er ikke alltid. Jeg har faktisk aldri før tenkt over det - vi bare holder hender når det faller seg naturlig :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Vi pleier å holde hverandre i hendene av og til når vi går i byen eller på kjøpesenteret. jeg synes det er koselig... En fin måte å dele intimitet på i offentlighet :rødme:

Hvis vi går inn i en butikk eller skal stoppe for å se på noe, slipper vi gjerne hendene. Ellers hadde det kanskje blitt litt krampaktig og tungvint...

Skrevet

Ja, vi gjør det ofte. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi holder hverandre i hendene eller holder rundt hverandre stort sett hele tiden. :)

Skrevet

Veldig ofte :rødme:

Skrevet (endret)

Vi holder alltid hverandre i hendene når vi er ute å går noe sted, koselig :rødme:

Endret av Envy
Gjest Wacmoc
Skrevet

Holder hverandre alltid i hendene ja :) når vi er ute å går, er ute å spiser, ute med bikkjene, i butikken. Innimellom mens vi ser tv og ofte på fest ogsånt :) :rødme:

Skrevet

Ja, veldig gjerne. Men ikke hvis f.eks det er meg og kjæresten sammen med en kompis f.eks, det synes jeg virker litt sært. Ikke det at det er flaut, men tror muligens kompisen/venninna kunne blitt litt flau

Skrevet

Ja, veldig ofte :) vi bare gjør det helt automatisk

Skrevet

Holder ofte hender når vi f.eks går fra bilen og inn på et kjøpesenter, men så fort vi nærmer oss en butikk, og vi skal se på ting, slipper vi. Holder ikke konstant hender.

Men orker derimot ikke å holde rundt hverandre når man går f.eks. usj, plagsomt, teit, ukomfortabelt.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Holder hender nesten hele tiden når vi er ute og går :) Veldig koselig syns jeg :hjerte:

Skrevet
Vi holder hverandre ofte i hendene, men det er ikke alltid. Jeg har faktisk aldri før tenkt over det - vi bare holder hender når det faller seg naturlig :)

Det samme gjør mannen min og jeg også.

Skrevet

Ja, det skjer ofte. Men er ikke noe noen av oss tenker noe særlig over egentlig - faller seg naturlig når vi er ute og "tusler". Klart, går vi tur på fjellet, er jo ikke det spesielt praktisk..

Skrevet

Ja och nej.

När vi har barnen med oss brukar händerna vara upptagna av annat (barnhänder, en blomma, en påse, en mössa...) men när vi går bara VI, mannen och jag, tillsammans då håller vi handen. Precis som förut, precis som innan vi fick barn. Det blir romantik, det blir kärlek, närhet, hudkontakt och bara mysigt/koseligt.

Gjest husfrue
Skrevet

Ja det gjør vi fortsatt etter mer enn ti år sammen!

Gjest Marlo
Skrevet

Ja vi holder hverandre i hånden om vi er ute å går turer eller i butikker etc.

Har også en tendens til å holde på hånden hans når han kjörer bil (har hånden på girspaken) og han gjör det samme med meg om jeg kjörer.

Ikke noe vi tenker over egentlig, det bare skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...