Gå til innhold

Trøbbel med lader og/eller mobiltelefon Nokia 7373

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2,5 år gammel Nokia 7373. Den har stort sett fungert greit.

Men jeg skulle tidligere i dag sette den på lading, og får meldingen "stopp" og "lader støttes ikke". Det er den samme laderen jeg har brukt hele tiden.

Noen som har opplevd det samme og vet om det er selve telefonen som er ødelagt - eller om det bare er laderen som er ødelagt?

(Jeg har forresten også prøvd å stoppe og starte telefonen på nytt, og å ta ut batteri og starte på nytt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å tømme batteriet mer, og forsøk igjen. Du kan selvsagt prøve laderen til en venn, og se om det funker da. Men det er sannsynligvis batteriet ditt som har takket for seg. Da er det bare å blåse støv av visakortet, og begi seg ut på eBay, og forberede deg på å punge ut med en tier eller tre.

Du har sikkert ladet og utladet batteriet de 500-1000 gangene det tåler når du har begynt på tredje året.

Selvsagt kan feilen ligge andre steder også, men dette er det mest sannsynlige. Du kan uansett prøve å ta ut batteriet noen timer, og se hva som skjer.

• 3 uker senere...
Skrevet

Litt seint svar, men hvis det er noen som fortsatt lurer på dette kan det også være at det står et uoriginalt batteri i telefonen.

Hadde akkurat en kunde innom med samme problem, bytt til originalt og alt går som smurt!

-TG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...