Gjest farge Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hvis jeg deler av kroppen min på midten, så trenger den øverste delen å legge på seg og den nederste delen å slanke seg! Noen som har gode tips til hvordan jeg burde legge opp treninga og kostholdet mitt, når jeg både trenger å gå ned noen kg samtidig som jeg ikke har råd til å miste noe mer på overkroppen? Ribbeina mine er kjempe tydelige og brystkassen beinete, har tynne armer og puppene er forsvunnet! Men rumpa og lårene mine vil ikke bli mindre:(
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Du kan ikke punktforbrenne, dvs. regulere hvor du vil gå ned i vekt. Kroppen bestemmer dette selv.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 kondis + styrketrening på overkroppen hjelper kanskje litt?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror jeg ville sørget for å ligge i noe kaloriunderskudd, sørget for å få i meg nok proteiner og satset på styrketrening av overkroppen.
Chanel.No5 Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 kondis + styrketrening på overkroppen hjelper kanskje litt? Enig her. Legg inn tung styrketrening på overkroppen, men tren også styrke på underkroppen, økt muskelmasse vil gjøre at kroppen blir strammere og dette kombinert med forbrenningstrening/kondisjonstrening vil gjøre at underkroppen din blir smalere og tung styrke på overkropp vil øke muskelmassen din og resultere i en større overkropp. Men det krever at du trener endel samt passer på at du spiser næringsrik mat )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå