Gjest Petter Spretter Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Dersom du våknet opp med han du var forelsket i, uten at du visste det, ville du blitt glad eller sjokkert?
Anglofil Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Glad. Heldigvis er jeg sammen med han jeg er forelsket i. Mvh Yvonne
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Bare glad! Men nå er jeg sammen med han jeg er forelsket i da.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Dersom du våknet opp med han du var forelsket i, uten at du visste det, ville du blitt glad eller sjokkert? Er det bare jeg som ikke skjønner hvordan man våkner opp med noen uten å vite det?
Aftensol Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Er det bare jeg som ikke skjønner hvordan man våkner opp med noen uten å vite det? Nikks... Nå våkner jeg opp med han jeg er forelsket i hver eneste dag, men: hvis jeg var singel og hadde gått og lagt meg på kvelden aleine, og dagen etter hadde våknet opp med han jeg var forelsket i hadde jeg ikke blitt glad... Jeg hadde lurt på hvordan i h****** han kom seg inn i leiligheten og opp i sengen uten at jeg våknet
lillesky Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Er det bare jeg som ikke skjønner hvordan man våkner opp med noen uten å vite det? Skjønner det ikke helt jeg heller...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Hva mener du egentlig, Petter Spretter? At man blir dopet med Rohypnol eller noe av den man er forelsket i, og om man isåfall blir glad etterpå? Tror en utdypning er nødvendig her :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Kan dere her som svarte glad, forklare hvordan dere oppfattet problemstillingen til TS?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Jeg hadde blitt glad For hva da? Kan ingen forklare dette for den halvdelen av oss som ikke skjønner hvordan dette går til
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Litt vanskelig å tolke TS, men det kommer vel litt an på hvor man er i forholdet. Hvis feks han jeg var forelsket i hadde vært min mann, som var kommet overraskende hjem fra Nordsjøen eller noe, så hadde jeg blitt glad for å finne ham der. Hvis det derimot var en date som av uforklarlige årsaker plutselig hadde befunnet seg i senga mi en morgen uten at jeg visste det, så hadde vel den forelskelsen tatt ganske fort slutt
Gjest Petter Spretter Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 Tror mange yngre jenter ville blitt uforbeholdent glad, siden de har andre kriterier for hva som gjør dem forelsket. Litt eldre damer ser mer etter dannelse, og det at man plutselig dukker opp i sengen ødelegger for mye. Kan vell også ha noe med om man er i kontroll over sitt liv å gjøre. Desperate jenter vil ha en større tendens til å se etter prinsen som skal dukke opp på mystisk vis.
Ethereal Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Jeg hadde ikke satt pris på det med mindre jeg faktisk hadde invitert han opp i senga mi. Hvis jeg våknet opp og han var der uten at jeg visste det så hadde forelskelsen fått seg en kraftig baksmell.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #15 Skrevet 13. juli 2009 Kommer veldig an på situasjonen. Han jeg er forelsket i nå er jeg en god venn med, og jeg kan se for med situasjoner hvor vi kunne havnet i samme seng (havnet i samme seng er ikke synonymt med å ha sex ) uten at jeg helt hadde visst det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå