Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Rett på sak. Jeg og eksen var sammen i 3.5år. Vi hadde det fantastisk når vi var sammen, men siden hun flyttet til Bergen og jeg bor i Ski ble avstanden veldig vanskelig. Vi bestemte oss for 7, snart 8, måneder siden for å slå opp men holde kontakten å se om vi fant tilbake til hverandre. Vi snakker sammen flere ganger i uken på MSN, mest mail, og telefon. Men hun har funnet seg en ny der i Bergen som hun holder på med. Hun sier at hun elsker meg og at hun ikke vil bli sammen med han pga hun vil være med meg senere i livet. Problemet mitt er bare det at jeg ikke greier å gjøre det samme. Jeg hadde her om dagen en dame på besøk som jeg har interesse (i den grad jeg finner henne veldig vakker, men greier ikke bygge opp følser siden eksen surrer rundt i hodet mitt) for over lengre tid. Men pga mine følser for eksen så greier jeg ikke å gjøre noe med noen andre. Jeg er altfor redd for å såre henne. Jeg bare skjønner ikke hvordan hun kan tilbringe så mye tid sammen med han, hvis hun virkelig vil være med meg? F. eks vet jeg at de denne helgen har vert i Danmark på cruise sammen og kost seg.

Jeg har nå ikke sett henne på ca 2måneder og hun er med den nye "typen" sin nesten hver dag. Vi har heller ingen planer om å se hvernarde før slutten av august starten av september (da hun har bursdag).

Hva mener dere jeg burde gjøre? Skal jeg bare si at hun må velge, eller bør jeg være sterk og si hade for godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hvordan jeg skal tolke det svaret gitt.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis man har en pause i forholdet sitt så må man sette kriterier for pausen som begge kan leve med.

Etter min mening og slik jeg ville oppfattet det ville pausen vært over og eks'en gått videre i sitt liv dersom det hadde kommet andre inn i bildet.

Skrevet
Hvis man har en pause i forholdet sitt så må man sette kriterier for pausen som begge kan leve med.

Etter min mening og slik jeg ville oppfattet det ville pausen vært over og eks'en gått videre i sitt liv dersom det hadde kommet andre inn i bildet.

Det var det jeg håpet dere synes. For det er det jeg også har tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...