Gjest Ole Idolet Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg lurer på hvor stor bevissthet jenter har i forhold til det å vise kløften. En del jenter har løse gensere med stor åpning ved skulderene, som tilsynelatende dekker mye av kroppen. Men så skal de skrive noe eller liknende, og genseren faller ned. Du kan de bh-en, og mye av kroppen. Man kan få seg en stor overaskelse når en vakker dame gjør dette. Men jenter, er det bevisst eller et uhell? Opplevde dette senest i dag, og sleit litt med å få bildet ut av hodet for jeg var veldig tiltrukket av denne damen i utgangspunktet.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 For min del ; uhell Dvs jeg er aldri ute etter å vise kløften bevisst
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Det er klart det er uhell. Selv så pleier jeg å "glemme" å lukke igjen gylfen, og gjett om jeg ble flau, da jeg drev å jokket rundt, så falt neimen pikk ut, og alle jentene fikk se den. Jeg sa det var uhell. Riktignok uhell nr 34 den dagen, men hehe, hva kan man gjøre? Skal jeg liksom huske å lukke gylfen? Da kan du jo like godt be meg om å leve i sølibat.
Anglofil Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 For min del ved uhell, da jeg ikke er spesielt glad i å vise kløft for andre enn kjæresten. Mvh Yvonne
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Enkelte topper er dypt utringt - og da vises kløften litt .Selv syns jeg ikke det er noe spesielt sexy - men merker jo at menn liksom stirrer på kløften ...hehe Kanskje menn syns det er litt sexy .Men jeg føler meg ikke spesielt sexy selv - selv om jeg viser LITT av kløften i utringte topper . Da jeg ikke ser noe sexuelt ved pupper egentlig ...pupper er ganske kjedlige å se på syns nå jeg : ) he he Skjønner ikke at menn syns det er så mye å se på jeg ...ærlig talt .En kløft er da veldig uskyldig syns jeg .Er bare nordmenn som ikke er vant til å se dette til daglig ...da nordmenn er noe " stive og reservert " kontra varmere folkeslag / land - hvor de er vant med å se litt mer hud og folk i mindre klær - enn vi er vant med i Norge . sitat fjernet Bond, mod Endret 12. juli 2009 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Enkelte topper er dypt utringt - og da vises kløften litt .Selv syns jeg ikke det er noe spesielt sexy - men merker jo at menn liksom stirrer på kløften ...hehe Kanskje menn syns det er litt sexy .Men jeg føler meg ikke spesielt sexy selv - selv om jeg viser LITT av kløften i utringte topper . Da jeg ikke ser noe sexuelt ved pupper egentlig ...pupper er ganske kjedlige å se på syns nå jeg : ) he he Skjønner ikke at menn syns det er så mye å se på jeg ...ærlig talt .En kløft er da veldig uskyldig syns jeg .Er bare nordmenn som ikke er vant til å se dette til daglig ...da nordmenn er noe " stive og reservert " kontra varmere folkeslag / land - hvor de er vant med å se litt mer hud og folk i mindre klær - enn vi er vant med i Norge . Det er vel sånn man tenker når man ikke har pupper..
Gjest Blubberella Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg er fornøyd med puppene mine, så selv om jeg ikke akkurat har utringninga ned til navlen, har jeg ikke noe imot å vise litt kløft. Skulle derimot store deler av BHen og puppene vises, er det nok et uhell ja. Det er fint med kløft, men bare spesielt utvalgte får se resten av puppene mine...
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hvis jeg bøyer med ned så man kan se bh'en osv, er dette helt klart et uhell;) Endret 12. juli 2009 av LaBelle
Aftensol Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Skal innrømme at jeg som regel går med utringet topp.. Ser skikkelig teit ut hvis jeg feks skal gå med pologenser siden jeg har store pupper, og da da blir enda større (jeg går ikke med dype utringninger vel å merke) Men: hvis jeg feks går med en slik topp som TS beskriver, og bhèn synes, så er det ikke med vilje nei.. Jeg er like stor fan av å vise bh som å vise brystvorter.. Det ser ikke bra ut Når jeg tar på meg en topp, så tester jeg ikke i speilet om bhen vil vises hvis jeg feks bøyer med fremover... Men at noen gjør det med vilje tviler jeg ikke på...
Filur Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Jeg kan godt vise kløft. Synes litt dype v-halser er pent, så jeg bruker det ofte. Men de er som oftest stramme, så om jeg bøyer meg fram kan man ikke se mer enn litt bh-stoff. Tenker ikke på det som noe mer vulgært enn en mann som har flotte overarmer, og går i t-skjorte for å vise de fram. Ingenting galt i å fremheve sine fordeler.
Gjest Bond Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
lillesky Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Jeg kan godt vise kløft. Før gjorde jeg det aldri, men nå har jeg ikke problemer med det - jeg har jo pupper, så why not? Jenter som har lite pupper har sagt: du har jo iallefall noe å vise! Og jeg har ikke fått noen negative bemerkninger om det, hverken fra gutter eller jenter. Og hvis noen tenker at det er tacky, så får dere være deres problem.
Gjest Anonym_mann20 Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har også undret litt over dette, og kommet frem til at mange jenter, spesielt kjæresten min, er veldig bevisst på dette. Ikke for å spore av tråden, men har et spørsmål i denne sammenheng: Hva synes dere om at kjæresten min hardnakket påstår at hun ikke liker å vise seg for noen andre enn meg, når hun konsekvent har utringninger ned til under brystene når hun reiser på fest? Og hva synes dere om at gutter i vennekretsen hennes (som hun by the way ikke vil ha meg inn i i det hele tatt) til stadighet har det moro med å bruke kløften henne som blink for diverse gjenstander? Det irriterer meg mest at hun blir sint (og "såret") så fort jeg nevner at hun liker å vise seg såpass som hun gjør, når det åpenbart er tilfelle! Hun er forøvrig verdens beste jente, men forandrer totalt karakter så fort festing og alkohol er inne i bildet =/
Gjest Blubberella Skrevet 12. juli 2009 #15 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har også undret litt over dette, og kommet frem til at mange jenter, spesielt kjæresten min, er veldig bevisst på dette. Ikke for å spore av tråden, men har et spørsmål i denne sammenheng: Hva synes dere om at kjæresten min hardnakket påstår at hun ikke liker å vise seg for noen andre enn meg, når hun konsekvent har utringninger ned til under brystene når hun reiser på fest? Og hva synes dere om at gutter i vennekretsen hennes (som hun by the way ikke vil ha meg inn i i det hele tatt) til stadighet har det moro med å bruke kløften henne som blink for diverse gjenstander? Det irriterer meg mest at hun blir sint (og "såret") så fort jeg nevner at hun liker å vise seg såpass som hun gjør, når det åpenbart er tilfelle! Hun er forøvrig verdens beste jente, men forandrer totalt karakter så fort festing og alkohol er inne i bildet =/ Den var litt vrien... Når jeg går på fest uten kjæresten kan jeg gjerne ha ganske dyp utringning og kort skjørt. Fordi det gjør at jeg føler meg fin og gir meg selvtillit. MEN, jeg benytter det ikke til å flørte med mannfolkene på festen eller la kompiser og andre menn kaste ting og tang oppi utringninga... Nå vet kjæresten min også at han kan stole på meg uansett hvordan jeg kler meg. At hun kler seg i utringet topp bør gå greit, siden man tross alt bør få kle seg som man vil selv om man er i et forhold. Det at hun lar kompisene få "leke" med kløfta hennes er litt på grensen etter min mening, men det kan jo absolutt også være helt uskyldig fyllemoro. Stoler du på henne, er det vel ikke så forferdelig galt å la kompisene tøyse. Stoler du ikke på henne, skjønner jeg at det føles feil. Jeg synes du burde snakke med henne og si at du ikke liker at hun lar kompisene gjøre sånn. Uansett hvor uskyldig det er, burde hun klare å la være for din skyld. Det er jo snakk om respekt for dine følelser. Det inkluderer også respekt fra kompisene hennes for at hun har kjæreste.
FantasDick Skrevet 13. juli 2009 #16 Skrevet 13. juli 2009 Vel, jeg bruker ikke utrigning fordi jeg ikke vil at kløfta (om jeg har en i det hele tatt ) skal vises. Pupper er fint og jeg viser gjerne fram mine - pent pakket inn og på et nogenlunde anstendig nivå. BH'en skal i alle fall ikke vises! Og så avhenger det av klær, hva man passer, snitt o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå