Gå til innhold

shopping på karl johan

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_synnøve_*
Skrevet

hva slags butikker er det på karl johan ? kles butikker ? er det gina tricat ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva slags butikker er det på karl johan ? kles butikker ? er det gina tricat ? :)

Det ligger en Gina Tricot i parallellgata til Karl Johann. Ved Egertorget følger du Akersgata til første lyskryss og på hjørnet ligger butikken. Om det finnes andre i sentrum vet jeg ikke. Ellers er det mange klesbutikker både i Karl Johann og i parallellgatene.

Gjest gjest1
Skrevet
kles butikker

www.amo.no

Hvis du går på gulesider.no, så kan du lage et søk som går på bransje=klær og sted=oslo sentrum. Deretter kan du se treffene i kart.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

de har bik bok og gina tricot i allefall. Og vero moda, h&m :)

Skrevet

Hvis du begynner øverst i Karl Johans Gate (rett under slottet) vil du treffe på mange fine butikker den første halvdelen av gata (med fine mener jeg dyre, men fine). Det begynner med Paleet, et handlesenter med klokkebutikker, klesbutikker og og et par spesialistforetninger. Tror paleet har bygget ut nå. Videre opp mot egertorget finner du f.eks Zara og noen kjede-skobutikker, og det helt nye egertorget senteret. Et fint senter hvor alle merkebutikkene "sklir" inn i hverandre. Ta til venstre ved egertorget ned en gate for å komme til Gina Tricot i Grensen. Videre ned har du Steen&Strøm ned en sidegate på høyresiden, veldig fint der. Fra der av og nedover kommer alle kjedebutikkene, bl.a en veldig stor og bra (litt mørk synes jeg å huske?) H&M, J&J, Carlings osv.

Gina Tricot har du også (i tillegg til Grensen) i storgata ved domkirken, og i bogstadveien.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Bogstadveien er bedre for shopping enn Karl Johan.

Skrevet

Bogstadveien VAR bedre enn Karl Johan. Før Gina Tricot og Zara og slike lavprisbutikker tok over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...