Cita Skrevet 1. august 2003 #21 Del Skrevet 1. august 2003 Det vakreste jeg kan tenke meg, er en svær kurv, fullstappet med Primulaer i mange farger. Det er vårtegn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. august 2003 #22 Del Skrevet 1. august 2003 snøklokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. august 2003 #23 Del Skrevet 1. august 2003 Klarer ikke helt å bestemme meg, men er veldig glad i orkideér, tulipaner og marguritter. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. august 2003 #24 Del Skrevet 1. august 2003 Hvite calla'er, hvite tulipaner, og hvite langstilkede roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 1. august 2003 #25 Del Skrevet 1. august 2003 Vanskelig og velge for en som elsker blomster så jeg nevner et par favoritter jeg. Tulipaner Roser Syriner Liljekonvall +++ mange flere, bare så synd jeg så alt for skjelden får blomster, en standar kommentar fra min kjære : jeg trenger jo ikke gi deg blomster for at du skal vite at jeg er gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #26 Del Skrevet 2. august 2003 Orkidè. Fordi jeg fikk en orkidè av en venninne en gang jeg ikke trengte det, og ble så glad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. august 2003 #27 Del Skrevet 2. august 2003 Orkideer,solsikker og roser. Skal ha en blanding av orkideer og roser i brudebuketten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. august 2003 #28 Del Skrevet 2. august 2003 Er altfor mange flotte blomster å velge mellom, men jeg er glad i peoner, gerbera, røde roser og fløyelsblomst/tagetes og lilla syriner. De to siste veldig pga barndomsminner. Blir forresten også glad av tulipaner og solsikker og orkideer og... Klarte visst ikke å bestemme meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 2. august 2003 #29 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg elsker Iris og Knopsolei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #30 Del Skrevet 2. august 2003 Guloransje og champagnefargede roser er det nydeligste som finnes (helst med lange stilker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. august 2003 #31 Del Skrevet 2. august 2003 Gule roser. Løvetann i veikanten med snø rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 3. august 2003 #32 Del Skrevet 3. august 2003 Av "kjøpeblomster" så er solsikker og roser det fineste jeg vet. Men de aller fineste blomstene er for meg buketten med løvetann som sønnen min plukker til meg. Der ingen stilker er like lange. Det er ikke sikkert det er stilk på alle engang. Og så er de pjuskete av å ha vært i hånden hans uten vann litt for lenge...... Når jeg får en sånn bukett, da blir jeg glad! Gurken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 3. august 2003 #33 Del Skrevet 3. august 2003 Phalanopsis i potte.. Scabiosa og peoner i snitt.. erteblomster og blomkarse utendørs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #34 Del Skrevet 4. august 2003 Det er mange nydelige blomster, men min store favoritt er hvitveisen. Synes det er en nydelig blomst! I tillegg liker jeg Gerbera og Roser veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #35 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg liker Røde Roser og Tulipaner koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. august 2003 #36 Del Skrevet 4. august 2003 Gerbera i alle mulige farger er bare helt nydelig. Tror nok at borddekorasjonene i bryllupet mitt skal være helt enkle gerbera i høye vaser... Ute så er hestehov og hvitveis drømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 4. august 2003 #37 Del Skrevet 4. august 2003 Påskelilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. august 2003 #38 Del Skrevet 4. august 2003 Løvetann i veikanten med snø rundt. Hestehov kalles det.. *mobbe* Hageblomster: Jeg liker valmuer og valmuesøster kjempegodt! :D Tusenfryd har jeg også alltid beundret.. masse små blomster med friske farger.. Villblomster: Kattefot er søte :D Flekkmarihånd er pene og liljekonvall også! dytte-i-vaseblomster: Veldig glad i tulipaner Potteblomster: Hawaii-roser er søte dyr:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 4. august 2003 #39 Del Skrevet 4. august 2003 Calla (helst hvite) Gerbera Orkidéer Tulipaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #40 Del Skrevet 5. august 2003 Av kjøpeblomster er det liljer, både hvite og stargazer, som er favoritter. Eller slår ingenting hva som helst som min datter plukker i grøftekanten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå