Gjest lmari Skrevet 1. august 2003 #4 Skrevet 1. august 2003 Liljekonvall, røde roser og solsikker, kanskje? ... ikke sammen, da!!
Gjest Kira Skrevet 1. august 2003 #7 Skrevet 1. august 2003 De kunstige. Som ikke trenger så mye stell.
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #9 Skrevet 1. august 2003 Solsikker Har nettopp vært ute og kjøpt meg en stooor bukett som jeg skal sette i vann nå :kgsmil:
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #11 Skrevet 1. august 2003 Hvite liljer og hvite tulipaner - men bruker aldri å få blomster av min sambo :cry:
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #12 Skrevet 1. august 2003 Hvite liljer og hvite tulipaner Da skal du få to blomster av meg * *
Marianne Skrevet 1. august 2003 #13 Skrevet 1. august 2003 Det må bli solsikker det. De er så nydelige og jeg blir i godt humør av å ha de på bordet
Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #14 Skrevet 1. august 2003 Callaer (hvite og dyp mørkelilla) og Tulipaner. Ellers synes jeg blomsten på Gerbera er ganske tøff for seg selv i en høy enkel vase.
Gjest care Skrevet 1. august 2003 #15 Skrevet 1. august 2003 Da skal du få to blomster av meg * * Takk nå ble jeg veldig glad Skal sette dem på peisen for der tar de seg godt ut
Theolina Skrevet 1. august 2003 #16 Skrevet 1. august 2003 Jeg liker gerbera veldig godt, og liljer og tulipaner. Men det er jo så utrolig mange blomster som er fine da.. Og care: Min samboer er ikke så flink med sånt heller
Rufus Skrevet 1. august 2003 #19 Skrevet 1. august 2003 Akkuratt nå om dgen er det Hortensia - den lyse blå hagevarianten.... Men ellers er jeg veldig gla i Hestehov og Blåveis - da går det mot sommer og lyse, varme tider :D Og så Peoner....de hadde alltid min oldemor med seg som gaver og på bordet i stuen sin - hun var en flott dame.... Når høsten kommer er Georginene utrolig flotte - tar man noen inn i stuen har man litt sommer inne selv om kveldene begynner og bli mørke og kalde igjen.... Tror ikke jeg har en favorittart, jeg ....min favoritt er blomster generelt... :D
Karoline Skrevet 1. august 2003 #20 Skrevet 1. august 2003 Peoner, syriner, liljekonvall, roser og erteblomster - som hageblomster (som kan plukkes og tas inn) Tulipaner og roser - som kjøpeblomster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå