Gå til innhold

Ballkjole

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Engel, ikke pålogget

Tja, QXL.no kanskje? Sånne kjoler har aldri vært billige egentlig. Har en "ballkjole" som jeg tenkte å selge forresten... Mer kan jeg vel ikke si her siden kjøp og salg ikke er tillatt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Aner ikke om de er rimelige, men det ligger en butikk i Storgata, Oslo, som heter festantrekk. Tror de har både salg og utleie (har bare sett i vinduet, har ikke vært inne der, kjenner ikke utvalget). Ellers er vel stedet Fretex, om de skal være veldig rimelige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Heisann' date=' er det noen som vet hvor man kan få kjøpt ballkjole til en rimlig penge?[/quote']

Mitt skattekammer på Carl Berner har nydelige kjoler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Mitt skattekammer på Carl Berner har nydelige kjoler! :)

Enig med jordbær, men Mitt Skattkammer ligger da nederst i Trondheimsveien? 3 trikkeholdeplasser med trikken som går over CB.

Ellers er det er sjappe i Storgata som har ballkjoler til trengsel i vinduet - ved siden av kebabsjappa ikke langt fra koffertbutikken. Når du går bortover Storgata mot Domkirken, så ligger den på venstre side. Aner ikke hva slags kvalitet og pris det er snakk om, men de har den type kjoler, og skal du ha en kjole for en spes anledning og er av rette størrelse, kan du sikkert gjøre et kupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker jeg kjøpte en nydelig rød ballkjole på salg i en butikk som lå like ved Konserthuset i Oslo, like ved Storebrand. Det spørs jo hvor mye du har tenkt å betale da. Tror jeg betalte ca. 1000 kr. Kan vel være at noen av disse butikkene har salg?

Den kjolen var virkelig et funn. Jeg sydde den litt om og brukte den som "vanlig" penkjole. Fikk masse oppmerksomhet..satt som er skudd :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja - Mitt Skattkammer i Trondheimsveien har massevis av kjoler å drømme seg bort i ...

Du legger vekt på at kjolen bør være billig, og da er kanskje ikke dette stedet likevel.

Spørs hva du legger i en "billig" vare - Mitt Skattekammer har kvalitetsvarer som holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo mange nydelige selskapskjoler i den brudebutikken ved Egertorget. Rimelig....Veeeel, kan jo håper på et salg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjøpte meg kjole til bryllup (som gjest) i Drammen i helgen hos "Tina Ritzi" (Er ikke helt sikker på skrivemåten) som ligger rett ovenfor shellstasjonen på Strømsø i Drammen. Der har de et kjempestort utvalg av selskapskjoler fra det helt enkle til overdådige. Alle kjolene koster kr 1.890,- inkl. eventuelle tilpassninger! De gir også en flott service! Anbefales på det sterkeste! :D

Lykke til med kjolejakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
  mote skrev:
Skal du ha en billig kjole ville jeg nok sjekket disse plassene: QXL, EBay, Kelkoo.no eller så er det mange fine kjoler her. :)

Hun har forhåpentligvis funnet en kjole i løpet av de seks årene som har gått siden spørsmålet ble stilt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...