-Fisken- Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Heisann, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt ballkjole til en rimlig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Tja, QXL.no kanskje? Sånne kjoler har aldri vært billige egentlig. Har en "ballkjole" som jeg tenkte å selge forresten... Mer kan jeg vel ikke si her siden kjøp og salg ikke er tillatt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Aner ikke om de er rimelige, men det ligger en butikk i Storgata, Oslo, som heter festantrekk. Tror de har både salg og utleie (har bare sett i vinduet, har ikke vært inne der, kjenner ikke utvalget). Ellers er vel stedet Fretex, om de skal være veldig rimelige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Heisann' date=' er det noen som vet hvor man kan få kjøpt ballkjole til en rimlig penge?[/quote'] Mitt skattekammer på Carl Berner har nydelige kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Mitt skattekammer på Carl Berner har nydelige kjoler! Enig med jordbær, men Mitt Skattkammer ligger da nederst i Trondheimsveien? 3 trikkeholdeplasser med trikken som går over CB. Ellers er det er sjappe i Storgata som har ballkjoler til trengsel i vinduet - ved siden av kebabsjappa ikke langt fra koffertbutikken. Når du går bortover Storgata mot Domkirken, så ligger den på venstre side. Aner ikke hva slags kvalitet og pris det er snakk om, men de har den type kjoler, og skal du ha en kjole for en spes anledning og er av rette størrelse, kan du sikkert gjøre et kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Husker jeg kjøpte en nydelig rød ballkjole på salg i en butikk som lå like ved Konserthuset i Oslo, like ved Storebrand. Det spørs jo hvor mye du har tenkt å betale da. Tror jeg betalte ca. 1000 kr. Kan vel være at noen av disse butikkene har salg? Den kjolen var virkelig et funn. Jeg sydde den litt om og brukte den som "vanlig" penkjole. Fikk masse oppmerksomhet..satt som er skudd :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 Ja - Mitt Skattkammer i Trondheimsveien har massevis av kjoler å drømme seg bort i ... Du legger vekt på at kjolen bør være billig, og da er kanskje ikke dette stedet likevel. Spørs hva du legger i en "billig" vare - Mitt Skattekammer har kvalitetsvarer som holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 2. august 2003 Takk for svar 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. august 2003 #9 Del Skrevet 2. august 2003 De har jo mange nydelige selskapskjoler i den brudebutikken ved Egertorget. Rimelig....Veeeel, kan jo håper på et salg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. august 2003 #10 Del Skrevet 4. august 2003 Hei! Kjøpte meg kjole til bryllup (som gjest) i Drammen i helgen hos "Tina Ritzi" (Er ikke helt sikker på skrivemåten) som ligger rett ovenfor shellstasjonen på Strømsø i Drammen. Der har de et kjempestort utvalg av selskapskjoler fra det helt enkle til overdådige. Alle kjolene koster kr 1.890,- inkl. eventuelle tilpassninger! De gir også en flott service! Anbefales på det sterkeste! :D Lykke til med kjolejakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mote Skrevet 8. oktober 2009 #11 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal du ha en billig kjole ville jeg nok sjekket disse plassene: QXL, EBay, Kelkoo.no eller så er det mange fine kjoler her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 8. oktober 2009 #12 Del Skrevet 8. oktober 2009 divax.no har stort salg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 8. oktober 2009 #13 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal du ha en billig kjole ville jeg nok sjekket disse plassene: QXL, EBay, Kelkoo.no eller så er det mange fine kjoler her. Hun har forhåpentligvis funnet en kjole i løpet av de seks årene som har gått siden spørsmålet ble stilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. november 2009 #14 Del Skrevet 14. november 2009 Tråden er ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_liten_* Skrevet 14. november 2009 #15 Del Skrevet 14. november 2009 Carl berner?? Hvor da? Jeg bor her og kan ikke begripe hvor du mener. ble fryktlig nysgjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jannis Skrevet 17. november 2009 #16 Del Skrevet 17. november 2009 Carl berner?? Hvor da? Jeg bor her og kan ikke begripe hvor du mener. ble fryktlig nysgjerrig.. Jeg fant min Ballkjole her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 22. november 2009 #17 Del Skrevet 22. november 2009 Hei! Nydelige ballkjoler kan du finne på www.swellin.no og www.divax.no til rimlige priser! Lykke til! - Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå