Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Er det många som får tvillingar når man blir gravid med prøverørs behandling? Vi skall snart begynne denne lille karusell å da begynner det ju å snurra lite der uppe
mimifin72 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Nei, det er ikke mange som får, men det skjer. Riksen pleier å sette inn kun ett egg, de setter to bare hvis du er over 36, er på siste forsøk eller eggene er ikke så bra kvalitet. Jeg hadde 3 forsøk: 1.forsøk: satt inn 2 egg, ingen festet seg 2.forsøk: satt inn 1 egg, ingen festet seg 3.forsøk: satt inn 2 egg, 1 festet seg Dessuten er det mange leger som mener at det er mer vanskelig å fullføre et svangerskap hvor det er 2, 3 eller flere i magen kontra svangerskap med bare et barn. Men selvfølgelig blir jo sjangsen å få tvillinger litt større hvis de setter inn 2 eller flere befrukta egg:)
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Det har blitt færre tvillingsvangerskap etter IVF de siste årene fordi de har begynt å sette inn to egg i de fleste tilfeller. Mine forsøk så sånn ut: 1 forsøk: 1 egg inn, ingen festet seg. 2 forsøk: 2 egg inn, ingen festet seg. fryseforsøk: 2 egg inn, ingen festet seg. 3 forsøk: 2 egg inn, tvillinger.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 hei. Takk før svar det meste hjelper når man ikke vet så mye
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Det har blitt færre tvillingsvangerskap etter IVF de siste årene fordi de har begynt å sette inn to egg i de fleste tilfeller. Mine forsøk så sånn ut: 1 forsøk: 1 egg inn, ingen festet seg. 2 forsøk: 2 egg inn, ingen festet seg. fryseforsøk: 2 egg inn, ingen festet seg. 3 forsøk: 2 egg inn, tvillinger. Det skal jo selvfølgelig være at de har begynt å sette inn ett egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå