Gå til innhold

dating på nettet!

juice

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en gutt på nettet og vi har nå hatt litt kontakt.. Og i det siste har jeg tenkt masse på han.. han er virkelig bra:) Vi snakker om alt sammen! og er begge veldig ærlige m hverandre!!

Noen som har noen tips om hvordan jeg skal gå fram?

Tror nok han er drømmegutten:)

I think I'm in love :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har truffet en gutt på nettet og vi har nå hatt litt kontakt.. Og i det siste har jeg tenkt masse på han.. han er virkelig bra:) Vi snakker om alt sammen! og er begge veldig ærlige m hverandre!!

Noen som har noen tips om hvordan jeg skal gå fram?

Tror nok han er drømmegutten:)

I think I'm in love :)

Så koselig! :)

Det beste da er vel å spørre om en kaffe eller noe veldig smått bare for å treffe han. Dette fungerte veldig bra for meg sist. Bare synd dama var helt borti skyene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gå over til å snakke på telefon og evt. møte han? Er ikke alltid kjemien på nett er like god i virkeligheten...

Og dersom han er drømmegutten så kommer du nok antakeligvis ikke til å angre på at du møtte han, vil jeg tro...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne treffe han, men vi bor litt forskjellige kanter av landet.. Det er et minus:(

Ang. kjemi utenom nettet kan jo også være helt feil!! ..selv håper jeg ikke det;)

Han får meg til å føle meg spesiell!! Han liker meg akkurat som jeg er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil gjerne treffe han, men vi bor litt forskjellige kanter av landet.. Det er et minus:(

Ang. kjemi utenom nettet kan jo også være helt feil!! ..selv håper jeg ikke det;)

Han får meg til å føle meg spesiell!! Han liker meg akkurat som jeg er:)

Geografisk avstand større enn 20 mil gjør alt mye vanskeligere.

Og hvis ingen av dere er villig til å flytte, så blir alt umulig.

Dette bør altså du/dere tenke godt igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geografisk avstand større enn 20 mil gjør alt mye vanskeligere.

Og hvis ingen av dere er villig til å flytte, så blir alt umulig.

Dette bør altså du/dere tenke godt igjennom.

er nok mer enn 20mil ja. og jeg har faktisk ikke noe imot å flytte på meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok mer enn 20mil ja. og jeg har faktisk ikke noe imot å flytte på meg;)

Ja, isåfall er det jo håp. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være lurt å møtes så kjapt som mulig...

Forventningene vil bli høyere og høyere jo lengre dere venter, og hvis kjemien ikke er der i RL, så blir det vondere å lande på en måte... enn hvis dere møtes ganske tidlig... da er muligens forventningene ikke så fryktelig høye, slik at om det skulle klæsje så er det ikke like vondt.

Og siden du ikke har noe i mot å flytte på deg, så er det vel heller ikke noe geografisk hinder at han bor langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caracal_*

Hvis dere pr nå bare chatter på nettet så er telefonen neste skritt. Bare ved å høre stemmen vil du vite mye mer. Deretter avtaler man å møtes...

Nesten litt misunnelig på deg.. Jeg møtte min kjære etter 3 mnd chatting og telefon. Og det var mye lenger en 20 mil ja.. Et helt annet land.. Det var utrolig spennende.. For oss ble det full klaff. Vi er gift nå og det går sjelden en dag uten at jeg tenker på det første møtet.

Caracal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker mer og mer på han hver dag! Vi har fortsatt kontakt! Har begynt å sende sms til hverandre også nå!

Skulle så gjerne truffet han NÅNÅNÅ!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så koselig! :)

Det beste da er vel å spørre om en kaffe eller noe veldig smått bare for å treffe han. Dette fungerte veldig bra for meg sist. Bare synd dama var helt borti skyene. :)

En mann som bruker smileys, har blomsteravatar og sier "så koselig". Skeptisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...