Mir Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Satt igjen med noen bittebittesmå glasspartikler på hånda, og har vasket av tuten og toppen av champagneflasken. Er det skadelig å evt skulle få i seg et par partikler av glasset ? De jeg fikk i hånda var veldig små, og det var ingen større deler. Har kikket ordenlig i glasset jeg har testet å helle i, for å se om jeg kunne se noe. Lite lyst å bare helle ut en champagne til 500 kr som jeg aldri kjøper ellers :/
Leo Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Ikke sååå fasjonablet kanskje , men jeg hadde silt den gjennom en finsiktet sil eller ett helt rent stoffstykke, helt den på en karaffel og drukket den. En og annen bitteliten glassbit i magen går sikkert bra, men du risikerer at det faller av flere når du heller champagnen ut av flasken og de kan det være greit å få fanget opp. Endret 11. juli 2009 av Leo
LittGo Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 jeg ville nok kanskje filtrert den med et kaffefilter e.l
Mir Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 takk for svar =) =) tok et tøystykke....
Zzyzx Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Tuten på disse flaskene er limt til resten av flaska, det er derfor det går an å sable champagne. En champagne som er sablet er helt ok å drikke av, men så spørs det hvor rent brudd du hadde på din.
LukaFrost Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Ta med flasken tilbake til Vinmonopolet. Kanskje får du tilbake pengene dine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå