Gå til innhold

Netthandelen.no erfaringer?


Johanna

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdaga netthandelen.no. Der inne er det jo masse fint, og etter at jeg hadde regsistrert meg så hadde jeg plutselig blitt eier av biffbestikk, noen kurver og treningstøy.

Har nettopp betalt regningen som man må betale på forskudd for å få varene tilsendt. Så de skal være her i løpet av 4 - 7 dager.

Så da lurer jeg på om det er noen som har gjordt dette før, og hvordan kvaliteten på tingene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*gryyynt*

Jeg ble plutselig den "heldige" eier av et elektrisk manekyrsett :o

Slikt er farlig! Hvor er melde-seg-ut-knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet masse på netthandelen, og er like fornøyd med kvaliteten hver gang.

Varene kommer når de skal.

Men farlig ja det skal gudene vite at det er, har masse ting nå, jeg aldri ellers hadde kjøpt, men kjekt er det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Min kjære er i koma og påstår at jeg er hekta etter at jeg har handlet polermaskin til bil (jeg som ikke har bil engang), palme med caddie (oppblåstbar orange flytemadrass med palme på -stilig...) :oops:

Har også handlet jakke og strømpebukse (til kr. 1,-)

Prøver å la være å gå inn å se, for da blir det fort til at jeg kjøper noe, men er fornøyd med alt jeg har fått hittil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble raskt kurert da jeg hadde mottatt tingene... og prisene som er oppgitt er HELT feil. ihvertfall på frityrkoker og sånne ting. kjøpte en vakuum/foliekutter, infrarødt massasjeapparat (el no sånt) av ukjent merke, betalte vel 120kr for den infrarøde greie, som liksom var verdt mye mye mer. kom til tyskland og så at de faktisk hadde det merket der, og til samme pris som jeg var så "heldig" å ha fått mine ting for...

så gi ikke mer en en tredjedel/fjerdedel av prisen!

forresten synes jeg det så forferdelig simpelt ut og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stopp meg også. Jeg har kjøpt meg bestikk, roterende krydderstativ og kjøkkensett i stål. Dette er helt sykt. Kanskje jeg gir bort noe i julegave.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stopp meg også. Jeg har kjøpt meg bestikk, roterende krydderstativ og kjøkkensett i stål. Dette er helt sykt. Kanskje jeg gir bort noe i julegave.. hehe.

PØH! julegaveunskyldningen er min! ;)

Dette nettstedet er forferdelig avhengighetsskapende... *sukk*

Velvel... La oss håpe at tingene vi har kjøpt fungerer og gjør oss like glade som vi tror.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ikke kjøp frityrkokeren, for den holder seg ikke varm særlig lenge. Skulle lage vårruller en dag, og måtte fritere en og en, for at den ikke skulle bli kald med en gang. men likevel etter 6 stykker var den kald og måtte vente i en time før den var varm igjen.

Anbefaler den til en eller toppen to personer, men til en familie, nei takk da ville jeg kjøpt en i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd med Netthandelen (bortsett fra at man blir avhengig av å handle der :evil: ), og jeg har handlet myyye der! Bla sukkerspinnmaskin, kontorsjol, nesehårklipper, flåte m tak, båt, and you name it :-? . Varene kommer til avtalt tid, og det er itte no' tull :D . Kan trygt anbefales for de som har kustus på seg selv, og bare kjøper det dem trenger :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nora

Har du prøvd sukkerspinnmaskinen? Funket den eller?

Har ikke kjøpt den selv altså, men er bare litt intressert om den var til gangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla alt vi kvinner bruker penger på :sjokk: Poleringsmaskin til bil, når en ikke har bil :hoho::hoho::hoho:

Jeg tør ikke gå inn på siden engang, etter å ha lest dette :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nora

Har du prøvd sukkerspinnmaskinen? Funket den eller?

Har ikke kjøpt den selv altså, men er bare litt intressert om den var til gangs.

Ja, den funker som bare det! Hadde kø langt utforbi døra den første tiden, nabounger, søsken og tanter som ville prøve... :ler: . Etter det har den blitt stående, er jo ikke noe som skal brukes hver dag. Men funker gjør den, godt er det også!! :blunk Løp og kjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, den funker som bare det! Hadde kø langt utforbi døra den første tiden, nabounger, søsken og tanter som ville prøve... :ler: . Etter det har den blitt stående, er jo ikke noe som skal brukes hver dag. Men funker gjør den, godt er det også!! :blunk Løp og kjøp!!

Hmm ja det hadde jo vært morro med en slik men vi får se, jeg må jo betale alt det andre jeg har kjøpt først... meeeen det er jo ting som jeg trenger.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har og blitt bitt av basillen har kjøpt en del og er fornøyd

Ekspresso - maskin, elektrisk bordgrill, Bistro- stoler i stål, hårføner,vannkoker,oppskjæringsmaskin,kaffetrakter m timer funksjon

Fleeece jakke og bukse 3/¤ lengde

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...