Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Før venner/venninner kan ha tilfeldig sex med eksen din?
kristian82 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Før venner/venninner kan ha tilfeldig sex med eksen din? Hmm...for min del har jeg en uskreven regel at jeg aldri har sex med exen til kompiser. Helt uavhengig av hvor lenge det er siden de var sammen.
Gjest T Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Hmm...for min del har jeg en uskreven regel at jeg aldri har sex med exen til kompiser. Helt uavhengig av hvor lenge det er siden de var sammen. Helt enig - kunne jeg aldri gjort!!
juliane Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Sex med venners ekser kan man rett og slett holde seg unna. Hvis det viser seg at det er den store kjærligheten er ikke jeg den som mener prinsipper bør holde folk fra hverandre, men kun for sex - helt uaktuelt.
Gjest Keitel Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Jeg føler ikke noe behov for å beholde x'er på den måten, så for min del kan min venninner knuller eksene mine når de måtte føle for det. Særlig om det bare er tilfeldig sex. Når det gjelder mine venners x'er så går jeg etter hva de måtte føle. Jeg kan skjønne at man helst ikke vil at ei venninne dukker opp med din forhenværende "omg, den store kjærligheten!" på armen og det viser seg at du må holde ut nærværet til en du nå syns er en kukskalle uten like, men tilfeldig sex? Det får man vel ikke engang vite om i tilfeller flest.
Yoshimi Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Før venner/venninner kan ha tilfeldig sex med eksen din? Aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå