bizzy Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 :o Da jeg i går kveld prøvde kjolen jeg hadde planlagt å ha på meg i morgen viste det seg at den har visst krympet i skapet..... eller'no Reiser med fly til Oslo i dag og har kun noen timer i morgen til å skaffe meg ny kjole. (Helst til en litt overkommerlig pris). Er det noen av dere her inne som har butikker i Oslo sentrum eller Drammen å anbefale, hvor de har et ok utvalg i sommerkjoler?
Gjest Jamila Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 De har (hadde?) noen kjempesøte sommerkjoler på Lene V til rundt 700, beige med blomstermønster (men sånn fint, ikke tacky). Med et sjal over skuldrene tror jeg den ville blitt kjempefin til et bryllup! Ellers kan du prøve Pop In, se har alltid ok kjoler til en billig penge. Prøv de!
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Takk det skal jeg prøve! Er litt smått stressa her, men det ordner seg som regel til slutt :blunke: Tar gjerne imot flere råd, skal løpe fra butikk til butikk i morgen tidlig :-?
bizzy Skrevet 1. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2003 Eh, glemte visst å logge på :oops: Mitt innlegg over (ganske innlysende egentlig...)
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #5 Skrevet 1. august 2003 Hei! Kjedelig når klærne krymper i skapet ja:-) Handlet meg kjole i en butikk som heter BeYou. Ligger i Akersgt, eller begynnelsen på Teatergt. (går forbi VG bygget, og videre bortover) Prisene der er litt dyre, kanskje dyrer enn du har tenkt, men mange fine selskapskjoler der. De som driver butikken, er også frisører (kjolebutikk og frisørsalong i ett), så det kan ta litt tid før du får hjelp. Men, har du tålmodighet å vente på hjelpen, så var hun ene veldig flink til å finne noe som passet mine farger og kropp. Men, som sagt er prisene forholdsvis "stive" der; kjolen min kostet kr 2390,-. Lykke til:-)
bizzy Skrevet 1. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2003 Tusen takk for tips gjest :D Er ikke så farlig med prisen, er ganske desperat og trenger jo en fin kjole uansett, skal se og få stoppet den krympingen i skapet Hadde jo vært deilig å få hjelp av noen som ser hva man blir fin i :blunke: God helg!
:-) anna Skrevet 1. august 2003 #7 Skrevet 1. august 2003 Kan anbefale design forum. Litt spesielle ting og festklær. ender alltid opp med noe, men jeg må ofte lete litt før jeg finner skattene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå