Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cynthia
Skrevet

Kjæresten drar hjem i litt over en uke. Alle vennene mine som bor her, har dratt hjem eller på ferie, med unntak av to venninner.

Så, det ser nok ut til at jeg må nyte ensomheten i noen dager, gitt. Noen forslag til hva/hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyte ditt eget selskap. Én uke går fort, gå noen turer med musikk i øret, les en god bok..Har du ingen familie du kan være med..

Gjest Cynthia
Skrevet
Nyte ditt eget selskap. Én uke går fort, gå noen turer med musikk i øret, les en god bok..Har du ingen familie du kan være med..

Familien min bor i en annen del av landet, dessverre. Men de skal faktisk på ferie og må innom min hjemby for å ta direktefly dit de skal. Så jeg ser dem ca. en dag. De kommer tilbake og blir i området i tre dager, men det er etter at kjæresten min har kommet hjem.

Har mange tanter, onkler og fettere og kusiner her, men ikke noe spesielt godt forhold til dem. Jobber heldigvis mye, så kanskje jeg kan satse på å jobbe på kveldstid flere av dagene. Skal også utenbys en tur. Jeg er ekstremt sosial, og trives virkelig ikke i mitt eget selskap. Vet ikke hvorfor... hadde det motsatt før.

Skrevet

Om du skal jobbe mye så kan du jo prøve å fokusere på den;) Da bestevenninnen min var borte nå i 1 halvt år og jeg nettopp hadde slått opp med kjæresten følte jeg meg veldig alene, jeg hadde jo andre venner, men dem var de personene som stod meg nærest. Så jeg fokuserte veldig mye på skole og jobb.

Det kan være litt uvant og skulle prøve å trives i sitt eget selskap, men noen ganger er det utrolig digg. Kjøp inn litt digg, legg deg under et pledd og sett på en god film:)

Gjest Cynthia
Skrevet
Om du skal jobbe mye så kan du jo prøve å fokusere på den;) Da bestevenninnen min var borte nå i 1 halvt år og jeg nettopp hadde slått opp med kjæresten følte jeg meg veldig alene, jeg hadde jo andre venner, men dem var de personene som stod meg nærest. Så jeg fokuserte veldig mye på skole og jobb.

Det kan være litt uvant og skulle prøve å trives i sitt eget selskap, men noen ganger er det utrolig digg. Kjøp inn litt digg, legg deg under et pledd og sett på en god film:)

Ja, skal prøve å gjøre det beste utav det. Er jo for ille om man skal få panikk for å være alene i noen dager. :)

Skrevet

Kjøp noen nye blader

kjøp en bok

bak ferske rundstykker

Ta på meierismør og brunost

Ta med rundstykkene og boken og bladene og sett deg i en park og les og spis..

Ta en joggetur

Sett deg på en trikk/buss og lek turist for en dag

Gå på formiddagskino

Lei en film

Skriv et dikt

Gå på salg!

Last ned noe kul musikk og hør på det

Mat fuglene i parken

Skriv sommerbrev til noen du ikke har sett på lenge og legg med en kjærlighet på pinne og send det i posten

Ligg på et gress og bare snus inn lukten og sommeren

Gå barbent i gresset

Ta et nattbad..

God sommer! :klemmer:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Kjæresten drar hjem i litt over en uke. Alle vennene mine som bor her, har dratt hjem eller på ferie, med unntak av to venninner.

Så, det ser nok ut til at jeg må nyte ensomheten i noen dager, gitt. Noen forslag til hva/hvordan?

Sånn har jeg det hele tiden. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem når det bare er en uke.

Skrevet

Samboeren min jobber offshore, og jeg er ofte alene to uker i slengen. Nå på sommeren er det litt kjedelig, da så mange er på ferie.. Men jeg må innrømme at jeg trives veldig godt i mitt eget selskap :) Er veldig glad i å lese bøker, og ellers trener jeg, går litt i butikker, ordner og styrer hjemme osv.. også er jeg på jobb hver dag, så jeg synes dagene går fort :) Så konlusjonen blir, prøv å kos deg i ditt eget selskap og finn på ting, ikke sitt hjemme og kjed deg ;)

Skrevet
REKA!

??? Skjønte ikke denne jeg..... :sukk:

Skrevet

Gjør ting du liker, som du kanskje ikke får muligheten til ellers;) Les bøker, se på film og tv, rydd i gamle saker, gå turer, tren, ha hjemmespa og nyt ditt eget selskap:) OGså har du godt av å savne kjæresten litt;)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Skrevet
Sånn har jeg det hele tiden. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem når det bare er en uke.

Samme her!

Den uka kommer jo til å gå fort!

Nyt og vær positiv til alenetid istedet for å klage på det:)

Se en film du liker, les en bok... rydd opp i hjemmet, ta husvasken... gå deg en tur! TRENE!

Det er masse man kan gjøre....og når du likevel skal jobbe en del DEN ENE UKA, så ser du nok kjæresten igjen før du veit ordet av det, din heldiggris;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...