Gå til innhold

Oslojenter og -gutter! Se her!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Heioghopp_*
Skrevet

Har blitt invitert på date av en kjempeflott gutt i Oslo i kveld :)

Men har skikkelig dårlig råd for tida, og har ikke annet enn turjakka mi som jeg bruker til å gå på jobb i.

Denne kan jeg jo selvsagt ikke troppe opp på denne date'n med.

Har mange fine kjoler osv., med cardigans, osv. Og jeg tenkte at med en paraply (?) i veska, så er jeg godt rustet.

Er det vær til dette i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sprutregner det her jeg bor i alle fall...

Skrevet

Regner her jeg er også. Men det holder sikkert med en cardigan. Skal vel ikke være ute hele tiden?

Gjest Gjest_Heioghopp_*
Skrevet

Takk for svar :) Og link til værmeldingen, hehe. Nei vi skal nok ikke være ute hele tiden. Jeg går for kjole og cardigan + paraply. *Stryke klær*

Ha en fin kveld :)

Gjest Glør
Skrevet

Det er sol i dag, og når det har regna har det bare vært en kort byge, som ikke gjør noen gjennomvåt. Uansett er det varmt, så hvis man har med paraply går det nok greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Her er det sol, men har vært noen småskurer i løpet av dagen. Men hvorfor i all verden kan du ikke gå i turjakka di på en date?

Gjest Gjest
Skrevet
Men hvorfor i all verden kan du ikke gå i turjakka di på en date?

Fordi det ikke er riktig antrekk til en date. Det har sine fordeler å føle seg vel når man skal på en date.

Var jeg deg som skal på date, ville jeg helt klart valgt kjole + cardigan. Det er ganske varmt, ihvertfall midt i byen her jeg befinner meg. Sitter på verandaen med tynn genser. Men ta med paraply i vesken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...