Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Er det noen snille her som har en eller flere lambi-koder til meg? På forhånd takk.
Kamikatze Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 1) Nettigging er dårlig nettikette. 2) Hvis noen hadde hatt koder, ville hvemsomhelst kunnet snappe dem rett foran nesa di, fordi du ikke har opprettet en bruker, og derfor ikke kan motta PM.
levelivet Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg samler på lambikoder-helt dust i min alder kanskje, men jeg syns alt sånt er så gøy! Er noen i det gavmilde og tolmodige hjørnet, tar jeg gjerne imot noen koder fra dorullpakkene rundt om. 10 hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Amphitrite Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Er det koder på lambi-pakkene? Hmm, må sjekke om jeg kastet forrige pakning eller ei enda.
levelivet Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Ja, det er koder inni pakken, litt vanskelig å se dem. Det tok laang tid før jeg tok en nærmere titt på dette og mange koder gikk i søpla før jeg fikk dilla Ikke store premiene da, dørslag og bamse på pute osv... Men det er litt gøy... Får sånn *må-nå-neste-nivå-følelse*.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå