Gå til innhold

Tema flørting nok en gang pluss litt mer..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anny_*
Skrevet

Jeg er en ung kvinne som ganske nylig har innledet et forhold til en mann. Det begynte med at han flørtet med meg når vi treftes på felles tilstelninger, noe som pågikk en lang stund.

Jeg ble veldig sjarmert av han, fant han tiltrekkende og interresant. Det var spennende at han også så åpenbart viste "interesse" for meg.

Nå er jeg ikke like sikker lenger. Jeg viste jo at han var en flørtete og omgjengelig mann, men jeg ser nå at han flørter med alle på samme måte som han gjorde med meg. Han er hyggelig mot alle, virker som han snakker folk etter munnen ofte.

Han slenger ut komplimenter til andre kvinner, på samme måte som til meg .Dette gjør at jeg ikke føler meg spesiell for han. Spesielt synes jeg det er ekkelt når han tydelig viser interesse for unge pene jenter, som nettopp har kommet ut av tenårene.

Jeg trodde det var en spesiell tiltrekning mellom oss, nå føler jeg meg litt dum Spekulerer i om han bare slenger ut snører overalt, og at jeg var den første som lot meg fange inn.

Kjenner han ikke så veldig godt ennå så jeg ønsker ikke ta denne praten med han nå. Spørsmålet er om jeg kan stole på denne mannen, eller bare gå før det blir noe mer..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tintin_*
Skrevet

Enda en som har gått i baret. Fyren er flink til å flørte, får deg til å føle deg spesiell og utvalgt, men så viser det seg at han er slik mot alle hunnkjønn som har et visst minimum av attraktivhet. Det eneste som mangler for å gjøre klisjeen komplett er om dette hadde vært en fyrrig greker du møtte på en bar i Hellas.

Som du selv har konstatert så var ikke flørtingen hans mot deg noe spesielt og unikt. Det ser i grunnen ut som du har innsett problemet, så hvorfor spør du egentlig? Fyren er om ikke en rundbrenner, så i hvertfall en som flørter med mange.

Skrevet

Les min signatur, og still deg selv spørsmålet en gang til.

Viser han deg spesiell interesse eller behandler han deg slik som alle andre jenter han treffer på sin vei?

Viser han respekt for deg med denne flørtingen rett foran nesen på deg? Er det uskyldig flørtimg, eller går den dypere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...