thumbalina Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Ja, som tittelen sier.. jeg er ute etter anbefalinger for vognposer. Vil ha en som er varm nok til å holde hele vinteren (januarbarn), og som det er god plass til i Fashionbag til Teutonia vogna. Helst også ha hull til sele i den. Hvor lenge er det beregnet at en kan bruke pose? Kan jeg beregne å få tak i en som kan brukes denne vinteren og neste? Altså ta den over i sportsvogna når poden er 1 år? Greit å ha en som kan vaskes også uten for mye styr... blir vel litt søling tenker jeg....
Beuwi Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Ja, som tittelen sier.. jeg er ute etter anbefalinger for vognposer. Vil ha en som er varm nok til å holde hele vinteren (januarbarn), og som det er god plass til i Fashionbag til Teutonia vogna. Helst også ha hull til sele i den. Hvor lenge er det beregnet at en kan bruke pose? Kan jeg beregne å få tak i en som kan brukes denne vinteren og neste? Altså ta den over i sportsvogna når poden er 1 år? Greit å ha en som kan vaskes også uten for mye styr... blir vel litt søling tenker jeg.... Jeg har kjøpt teutonia lammeskinnsposen. Regner med den passer bra oppi teutonia vognen. Har vario plus bagen, men det må jo være ca like stor som fashion bagen. Kjøpte posen på babyshop for 600 kr
Hedda-78 Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har Teutonia dunpose. Den passer naturligvis fint opp en Teutonia vogn, det er også hull til seler. Men jeg vil likevel ikke anbefale denne posen, jeg synes den er alt for kort. Jeg mener, ikke for kort til babyen, det er god plass til en lang baby, men den går bare halvveis opp på magen, jeg ville helst hatt en som går helt opp under haken. Så når småen min ligger i posen, må han likevel ha på varm jakke. Jeg synes fleeceposen til Teutonia ser bedre ut, på bildene i allefall. Men dunposen er utrolig varm, da!
thumbalina Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 Noen som har erfaring med denne?? Allround kombipose
Umuriel Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Jeg hadde nok gått for teutonia lammeskinnpose, den ser nydelig ut. Vet ikke hvordan den passer i fashionbag, men tipper den hadde erstattet softbag i sportsdelen. Ellers har vi EasyGrow dunpose med forlengerdel. Uten forlengerdel passer den perfekt i vognbag, og med forlengeren er den kjempefin i sportsvogn.
Drømmeren Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Voksis urban pose passer godt i fashionbaggen til teutonia der er det med en forlengelses del til når man har vokst ut av bagen og posen koster 1899,- og overdelen av dun kan vaskes på 60 grader, mens underdelen av ull må renses Voksi Urban
Umuriel Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Voksi Urban er fin, men jeg syns det lange lokket er altfor langt. Nesten ingen sportsvogner som er lange nok til den. Den ble solgt etter kort tid her.
thumbalina Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2009 Lammeskinnsposen er gått ut av produksjon...... så spørs om jeg får tak i den lengre... må være hvis butikken har flere igjen på lager.. Må se litt nærmere på Voksi Urban og Easygrow da....
Umuriel Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Lammeskinnsposen får du tak i her. Litt treig leveringstid hos dem (har handlet vogn der selv), men ellers greit.
LilleMy28 Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Vi har brukt easygrow og vært veldig fornøyd, på de kaldeste dagene brukte vi et lite saueskinn i bånn inni posen. Det eneste som er dumt er at borrelåsen på den er litt hard og lager mye lyd, så det vekker babyen dersom en går inn et sted og vil åpne litt opp. Vi løste det med å kjøpe borrelås løs og klippe til og feste på slik at borrelåsen på posen ikke festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå