Gå til innhold

Marianne vs. MarianneE

MarianneE

Anbefalte innlegg

Jepp! Vi er to forskjellige personer!

Jeg vurderer nå og bytte nick, siden det ved flere anledninger har skjedd at Marianne har fått mine PM. Personlig gjør det meg ingenting, men det kan umulig være morro for henne.

Så kjære dere, frem til jeg får et nytt nick, prøv og vær litt mer OBS på hvem dere kontakter.

Marianne

eller

MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok verre for de som sender enn det er for meg MarianneE. For min del trenger du ikke bytte, men det avgjør du helt selv.

Men ikke bytt fordi du tror det er plagsomt for meg, oki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickene deres har forvirret meg, innrømmer gjerne det. Har ikke PM-kontakt med dere, men jeg forveksler hele tiden.

Maiken og Majken er forvirrende, det også. Litt for like, men jeg vil ikke bytte av den grunn. Hun er ei skilpadde, og jeg var først :sjarmor::sjarmor:

Synes det kan være en god ide å sjekke litt på nick, før man velger et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å tenke på at Marianne er moderator. Post til henne bør ikke havne hos feil Marianne :wink:

Foreløpig har det gått andre veien, men det er nok ikke alt her inne som sjefen bestemmer, som jeg skal vite.

Men hva slags nick skal jeg velge?

Hmm.....

MarianneE- i tankeboksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg ikke klarer å skille dere fra hverandre. For meg er dere tvillinger, og ja jeg vet at en er moderator, men hva hjelper det. Skiller heller ikke mellom majken og maiken.....sad but tru :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å ta opp dette en gang før, jeg, for det er flere som er så like i nickene at det er vanskelig å skille dem... Særlig når alle er ganske aktive. Men den gangen var det noen som ødela tråden med fleiping og den skled helt ut og ble plassert på snikk-snakk.... :roll:

Men jeg er veldig enig!

Vet at det er en bruker som kaller seg bare Lillian her inne, men den brukeren har ikke vært her på så lenge så hun er vel ikke her mer, tror jeg. Tror dessuten ikke det er så vanskelig å skille meg fra henne :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er en bruker som kaller seg bare Lillian her inne, men den brukeren har ikke vært her på så lenge så hun er vel ikke her mer, tror jeg. Tror dessuten ikke det er så vanskelig å skille meg fra henne :ler:

Lillian

P.s hvis du bestikker Hege, så kan hun sikkert slette Lillian for deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt vanskelig da...kan jo ikke nekte andre å ta de nickene de vil ha. Husker jeg ble litt småirritert når Majken kom på banen, fordi jeg syntes det var unødvendig likt mitt eget nick. Men så er det jo slett ikke sikkert at hun engang hadde sett nicket mitt før hun valgte sitt, ikke sant?

Det grenser vel litt mot frekkhet, det å ta tak i slikt, så jeg valgte å la være.

Husker det var en gjest som kalte seg Maiken over en periode, og den gangen reagerte jeg, for hun var i tillegg lesbisk, så jeg ble helt forfjamset når hun skrev diverse innlegg på seksualitet, og de andre brukerne svarte ting som..

Maiken...jeg visste virkelig ikke at du var lesbisk. Du som har skrevet om hvordan ditt og datt kan gjøres etc :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, care....Tror ikke det er nødvendig.

Siste innlegg Lillian skrev var i oktober i fjor, så jeg tror ikke akkurat at det er noen fare for å bli forvekslet med henne :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vel, si ikke det, *Lillian* - jeg har jo f.eks sendt Lillian en pm i dag...(selv om jeg ikke aner hvem denne damen er.. Håper hun også har sluttet å sjekke pm-boksen sin) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel' date=' si ikke det, *Lillian* - jeg har jo f.eks sendt Lillian en pm i dag...(selv om jeg ikke aner hvem denne damen er.. Håper hun også har sluttet å sjekke pm-boksen sin) :wink:[/quote']

Du kan slette den fra utboksen din hvis hun ikke har lest den ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...