Gå til innhold

Spesielt Frieri :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe koselig, utrolig mange kreative mennesker.Håper at de får et lykkelig liv sammen. :P

Skrevet

Joda, koselig det. Men jeg vet ikke om jeg hadde likt det så godt, jeg...

*stemningsødelegger*

Synes kanskje det blir litt "upersonlig"? Synes det samme om frierier på restaurant - det virker nesten som at det rundt er viktigere enn det som faktisk skjer. Har mer lyst til å bli fridd til på en slik måte at den som frir kan si til meg hvorfor han spør meg. Vil heller ha et intimt og personlig frieri enn et kult frieri, liksom..

Litt vanskelig forklart, og kanskje passet dette frieriet godt til dette paret. Vet bare ikke om jeg hadde likt det så godt...

Gjest Poirot
Skrevet

Enig med Imari.

Jeg hadde dødd hvis jeg ble fridd til i Toppen av Eifeltårnet, eller på Danskaebåtrestauranten, slik noen jeg kjenner er blitt.

PRIVACY, det er viktig for meg. Behøver ikke være så mye styr rundt.

Skrevet

Takk, Donpedro... Følte at det bare var jeg som ikke likte sånne overdådige frierier med publikum...

Kjenner en jente som ble fridd til på en restaurant - hovmesteren kom med fat med sølvlokk over, og tok av lokket akkurat da mannen gikk ned på kne. Alle de andre gjestene var forberedt på hva som skulle skje (kelnerne hadde sladret), og reiste seg og jublet. Problemet var at hun egentlig ville snakke om forholdet den kvelden - hun var ikke fornøyd med hvordan det utviklet seg. Når det sto 50 stykker og klappet rundt, ble det litt vanskelig å si nei, liksom.... De brøt forlovelsen etter bare noen uker....

Det hadde egentlig ingenting med saken å gjøre, men jeg synes bare at fokuset blir på at stedet skal være så flott og omgivelsene skal være så flotte og fancy og originale, ikke på selve frieriet.

Skrevet

Så alldeles nydelig!!!

Får tårer i øynene, jeg.....

Skrevet

Enig med Imari og Donpedro, liker ikke offentlige frierier, og det hadde min kjære fått klar beskjed om på forhånd (ikke at han hadde turt heller...)

Ville heller ikke likt å ikke være på samme sted som han når jeg ble fridd til.

Men det var jo ganske tøft gjort da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...