surrekopp Skrevet 10. juli 2009 #1 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei. Jeg er oppgitt over meg selv, tror jeg har falt for min beste kompis. Vi bor sammen med flere, og han er veldig flørtete av seg, så jeg føler jeg sitter i en vnaskelig situasjon. Vi kan lett sove i armene til hverandre, ser film/går på kino, og gjør egentlig det samme som et vanlig kjærestepar. Eneste som mangler er den fysiske og seksuelle delen.. Merker jeg blir lett sjalu når jeg ser han flørte med andre jenter, selv om jeg vet det ikke er noe med de jentene han flørter med, de er gjerne bare venninner. Også når han er på by'n uten meg. Våre felles venner sier de er overbevist om at vi kommer til å bli sammen, at det bare er et spørsmål om tid. Men jeg vet ikke, tror kanskje han liker meg også, men akkurat som meg er redd for å ødlegge et kjempegodt vennskap.. Han har tidligere sagt at han er interessert i meg, da i beruset tilstand.. Men det ligger et kortvarig forhold på hannes side etter den gangen også, noe han riktig nokk sa bare var for gøy.. Var det alkoholen som snakket, eller kunne det ligge noe i det? Hva kan jeg gjøre for å få han til å like meg bedre, til å ta skrittet videre? Helst litt skjult, vil liksom ikke ødlegge vennskapet dersom han ikke skulle føle det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. juli 2009 #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei. Jeg er oppgitt over meg selv, tror jeg har falt for min beste kompis. Vi bor sammen med flere, og han er veldig flørtete av seg, så jeg føler jeg sitter i en vnaskelig situasjon. Vi kan lett sove i armene til hverandre, ser film/går på kino, og gjør egentlig det samme som et vanlig kjærestepar. Eneste som mangler er den fysiske og seksuelle delen.. Merker jeg blir lett sjalu når jeg ser han flørte med andre jenter, selv om jeg vet det ikke er noe med de jentene han flørter med, de er gjerne bare venninner. Også når han er på by'n uten meg. Våre felles venner sier de er overbevist om at vi kommer til å bli sammen, at det bare er et spørsmål om tid. Men jeg vet ikke, tror kanskje han liker meg også, men akkurat som meg er redd for å ødlegge et kjempegodt vennskap.. Han har tidligere sagt at han er interessert i meg, da i beruset tilstand.. Men det ligger et kortvarig forhold på hannes side etter den gangen også, noe han riktig nokk sa bare var for gøy.. Var det alkoholen som snakket, eller kunne det ligge noe i det? Hva kan jeg gjøre for å få han til å like meg bedre, til å ta skrittet videre? Helst litt skjult, vil liksom ikke ødlegge vennskapet dersom han ikke skulle føle det samme.. hehe, sånn hadde jeg det også. Nå er vi forlovet og snart gift Og det var virkelig verdt å ta skrittet videre. Du må nesten bare "føle deg frem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 11. juli 2009 #3 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hei. Jeg er oppgitt over meg selv, tror jeg har falt for min beste kompis. Vi bor sammen med flere, og han er veldig flørtete av seg, så jeg føler jeg sitter i en vnaskelig situasjon. Vi kan lett sove i armene til hverandre, ser film/går på kino, og gjør egentlig det samme som et vanlig kjærestepar. Eneste som mangler er den fysiske og seksuelle delen.. Merker jeg blir lett sjalu når jeg ser han flørte med andre jenter, selv om jeg vet det ikke er noe med de jentene han flørter med, de er gjerne bare venninner. Også når han er på by'n uten meg. Våre felles venner sier de er overbevist om at vi kommer til å bli sammen, at det bare er et spørsmål om tid. Men jeg vet ikke, tror kanskje han liker meg også, men akkurat som meg er redd for å ødlegge et kjempegodt vennskap.. Han har tidligere sagt at han er interessert i meg, da i beruset tilstand.. Men det ligger et kortvarig forhold på hannes side etter den gangen også, noe han riktig nokk sa bare var for gøy.. Var det alkoholen som snakket, eller kunne det ligge noe i det? Hva kan jeg gjøre for å få han til å like meg bedre, til å ta skrittet videre? Helst litt skjult, vil liksom ikke ødlegge vennskapet dersom han ikke skulle føle det samme.. Så du forventer at han gjør det fordi du er en jævla pyse. Du forventer at han setter vennskapet på spill. Håper virkelig han ikke føler noe som helst for deg annet enn vennskap. Har virkelig ikke kvinnekampen kommet lenger... Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 12. juli 2009 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå