Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret.
Skrevet

Jeg trenger rett og slett noen råd... om det fins noen!

Det er så enkelt og jævli vanskelig som at jeg har følelser for 2 gutter, og begge for meg.

Jeg var så lite lur og involverte meg med begge 2 altfor raskt etter hverandre, det har endt i mye drama og mer følelser enn forventet. Jeg bryr meg oppriktig om begge 2...

Begge vet om hverandre, og jeg har forsåvidt valgt han ene sånn i handling, men jeg får ikke han andre ut av hodet.

De er så vidt forskjellige og får frem forskjellige følelser i meg...

Er det noen "enkel" måte å finne ut hvem jeg egentlig føler mest for?

Videoannonse
Annonse
Gjest krill
Skrevet

Kanskje slippe tak i begge og se hvem du savner mest?! :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror du innerst inne egentlig vet hvem du skal gå for. Sånn egentlig. Følg magefølelsen, den stemmer som regel i slike tilfeller :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres jo ut som du til en viss grad har tatt et valg, og hvis du har gjort det riktige valget så vil det også gjerne føles riktig, ihvertfall etterhvert. Så da har du kanskje valgt feil?

Skrevet

Ja, følg magefølelsen.

Hadde en slik dilemma en gang, og det endte med at begge fikk vite om hverandre og en av dem ville ikke "stå i veien" så han ga meg opp, og den andre var sykelig sjalu at han hakket ned på den andre. Ikke en god opplevelse.

Så, dropp en av dem før du får enda mer følelser inn i bildet og gjør hele saken vanskeligere.

Skrevet
Jeg tror du innerst inne egentlig vet hvem du skal gå for. Sånn egentlig. Følg magefølelsen, den stemmer som regel i slike tilfeller :)

Følg hjertet. Eller magefølelsen som man ofte kaller det.

Det enste som er uhyre viktig for deg og de involverte (vil jeg nå tro) er at du velger raskt og ikke utnytter andres følelser ved å holde dem på gress. Vær ærlig mot deg selv og velg!

Skrevet
Jeg trenger rett og slett noen råd... om det fins noen!

Det er så enkelt og jævli vanskelig som at jeg har følelser for 2 gutter, og begge for meg.

Jeg var så lite lur og involverte meg med begge 2 altfor raskt etter hverandre, det har endt i mye drama og mer følelser enn forventet. Jeg bryr meg oppriktig om begge 2...

Begge vet om hverandre, og jeg har forsåvidt valgt han ene sånn i handling, men jeg får ikke han andre ut av hodet.

De er så vidt forskjellige og får frem forskjellige følelser i meg...

Er det noen "enkel" måte å finne ut hvem jeg egentlig føler mest for?

Hva synes gutta dine da? Er de sjalu? Er de redd for å miste deg? Synes de det er greit å dele? Hva med trekant? Er de ute etter kjapp moro eller evig kjærlighet?

Gjest Gjest
Skrevet

kan du kort forklare hva det er du liker med hver av dem? på hvilken måte er de forskjellige?

Gjest ikke like forvirret
Skrevet

Takk for alle svar :)

Alle har gode poeng her, er bare det å føre det ut i praksis som har vært vriiient!

Men føler jeg er på god vei tilbake til han andre nå, og da får det søren meg være riktig valg og :P

Ang hva som er forskjellen på dem så kan jeg nevne at han ene er veldig utadvendt og åpen, sosial... mens han andre er ca rake motsetning..

han utadvendte har masse av sånn humor som jeg faller for, noe som for meg er nærmest pri 1.. begge er intelligente, men på forskjellige måter..

Han utadvendte er det logisk nok veldig lett å kommunsiere med om det meste, mens han andre viker unna endel temaer...

Begge er gode, snille gutter (så langt jeg vet). Men han utadvendte er stort sett flinkere til å vise at han bryr seg om meg på alle måter. Mens han andre er mest god på det fysisk, altså, han gjør veldig mange fine, koselige ting for meg når vi er sammen, men å si det/spørre meg, sende meldinger osv når vi ikke er sammen er det veldig lite av....

Og til han med det noe useriøse svaret/spm... ingen er int i å dele, og tror begge er/har vært redde for å miste meg, men igjen - han utadvendte har vist og sagt det MASSE, mens han andre har jeg blitt mer usikker på igjen...

Såeh, nå blir det vel bare klarere og klarere... antar jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...