Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hei Prøver etter beste måte å finne på noe med de små nå som det regner og vi ikke kan dra på stranda. Så i morgen har vi tenkt oss på Hadeland glassverk. Noen som vet hva det koster å blåse sitt eget glass? Økonomien er ikke all verden nå i juli, derfor vi er hjemme i år
tingeling Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei Jeg vet ikke hvor gamle barna dine er (og jeg vet heller ikke hva glassblåsing koster), men hva med å lage julegaver? Plukke blomster og presse de slik at dere kan lage bilder/ kort. Eller dra på panduro og kjøp tekopper + et 1-2 farger med porselensmaling, så kan dere male tekopper til alle besteforeldre. eller ta med hammer, sag og spiker (og regntøy) og bygg hytte i skogen :-) (ellers finnes det visstnok en bok med masse ideer ift hva man kan finne på med barn)
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Barna er 7 og 10. Og hobbyaktiviteter har vi gjort i massevis hjemme de siste dagene Greit å bruke opp lageret til mor... Vi har fisket, gått lange turer, vært på overnatting i telt, grillet, hatt nattbad, mm Fantasien her er det ikke noe i veien med. Men også deilig å komme litt vekk fra området her tenkte vi
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Jeg var på Hadeland og blåste glass i fjor sommer, og jeg tror det koster 90 kr pr. glass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå