bizzy Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 :o Da jeg i går kveld prøvde kjolen jeg hadde planlagt å ha på meg i morgen viste det seg at den har visst krympet i skapet..... eller'no Reiser med fly til Oslo i dag og har kun noen timer i morgen til å skaffe meg ny kjole. (Helst til en litt overkommerlig pris). Er det noen av dere her inne som har butikker i Oslo sentrum eller Drammen å anbefale, hvor de har et ok utvalg i sommerkjoler?
Mrs. B Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Kanskje du får raskere svar om du spør inne på "Bryllup" eller "Velvære, Klær og Sminke"? Lykke til!
bizzy Skrevet 1. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2003 :blunke: Da prøver jeg der også! Men dersom det er noen som har en bra butikk å anbefale så er det ikke noe i veien får å svare i denne tråden heller. Titter innom alle tre jeg i håp om noen gode handletips :blunke:
Lilly16 Skrevet 1. august 2003 #4 Skrevet 1. august 2003 B-young pleier å ha endel kjoler. Det ligger i hvertfall en butikk på Oslo City.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå