Gå til innhold

et vanskelig udrikkningslag!

Fremhevede innlegg

Skrevet

bestevenninden min skal gifte seg, og jeg skal være forlover.

Hun sliter psykisk med en del ting og jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre for å gjøre dagen bra for henne. Hun blir for fornermet og er litt pertentlig av seg og redd for å drite seg ut... Synes liksom at man skal gjøre noe ut av dagen, noen forslag?

synes det er gøy med litt kostymer osv, men ikke for vulgære bare...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da må du finne ut hva hun synes er gøy, da. Om hun liker kostymer og slikt, eller om hun bare vil ha et vanlig selskap. Har selv ikke sansen for denne utdritingen som absolutt skal foregå på slike tilstelninger.

Skrevet

Må hun absolutt drikkes ut med kostymer og ablegøyer? Hva med å samle venninnene i et lukka selskap på en restaurant. Kjøre på med litt "dette var ditt liv", mimre om gamle dager, og bare ha det koselig med godt selskap, god mat og drikke.

Det ville jo vært dumt om hun satt igjen og var flau.

Kanskje dere kunne fått tak i en hytte og samles der.

Skrevet

Støtter forslaget om hytteur. Kan jo kjøpe inn god mat og drikke, alle kan f.eks kle seg ut i et spesielt tema, og dere kjøper antrekk til henne.

Så kan dere kose dere og prate, mimre, styre på med drikkeleker osv.

Eller ta henne med på minispa/ansiktspleie/massasje ol.

Bare gjøre det hele til en kosedag

Skrevet

Vi holder på å arrangere et utdrikningslag for ei venninne, og hun ville absolutt ikke "drites ut". :) Jeg synes ikke det er så nødvendig heller, det å løpe rundt i byen utkledd i noe dumt og kort, og å være dritings allerede kl 2 på dagen er jo ikke den eneste måte å ha det gøy!

Hva med å dra på spa og ha en rolig og koselig dag? Sjekk ut vestkantbadethelsesenter.no, 570 kron pr person, 3 timer, lov å ta med mat/drikke

Eller ha litt "guttete" utdrikningslag, med friluftsaktiviteter? Ha en ridekonkurranse, eller spille paintball, kjøre gokart, spille golf? Gå på skytebanen, eller dansekurs?

Eller hva med helikopter tur, hvis pengene tillater. :lur:

Masse ideer her.

Skrevet

I min venninnegjeng har fokuset vært på å gjøre noe hyggelig for bruden. Litt morsomt har det også vært, men aller mest kos (og jo eldre vi blir jo mere kos).

Hva liker bruden å gjøre? Jeg har vært med på kanopadling, gåtur, gokart (med bruden i rosa kjøredress og slør), bowling, piknikk, spa-behandling osv. Det beste har vært maten vi har kost oss med på kvelden hvor vi har spist og pratet og hatt det hyggelig sammen.

Hyttetur med ulike aktiviteter høres ut som et flott utdrikningslag.

Skrevet

Ingen av utdrikningslagene jeg har vært i har inneholdt utdriting av bruden (én ble kledd ut, men hun syntes det var moro), derimot har vi vært på:

Vinsmaking

Sminkekurs med en fra Mary Kay

Oslo Gladiators

Piknik i parken

Spa

Middag hjemme hos en av brudens venninner (som regel den hyggeligste delen av festen!)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg ville ha funnet på noe koselig. Middag ute eller jentekveld. Litt mimring som noen nevnte over hadde vært hyggelig. Kanskje lage en scrapbook med bilder av ting man har gjort sammen med venner.

Skrevet

Vet ikke om det er for sent, men kan jo skrive likevel. Kanskje andre får nytte av det.

Jeg skal være forlover og min venninne vil heller ikke sånn utdritingsting. Skjønner meg ikke på det selv, så jeg er bare fornøyd :)

Det jeg planlegger nå er et lite besøk på spa. Deretter blir det antakeligvis noe mat ute eller grilling hjemme hos henne.

Vi skal alle ha med en liten gave til som hun skal gjette hvem er i fra. Og så tar alle med noen bilder fra dem to sammen slik at hun kan lage minnealbum :)

Så blir det vel drikking (ikke på meg da) og kanskje en tur på byen :)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...