Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hei. jeg har skrevet noen innlegg her som gjest nå, og jeg må si dere har ett bra forum, som dekker mye. Men hva synes dere egentlig om menn som skriver her inne? Hadde det vært omvendt, så vet jeg ikke om jeg hadde vært like positiv.. hehe.
Gjest strykebrett Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Jeg syns det er helt flott jeg Da får man ofrte synspunkt fra flere vinkler og det er jo bare bra.
sunflower87 Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Hei. jeg har skrevet noen innlegg her som gjest nå, og jeg må si dere har ett bra forum, som dekker mye. Men hva synes dere egentlig om menn som skriver her inne? Hadde det vært omvendt, så vet jeg ikke om jeg hadde vært like positiv.. hehe. Jeg synes det er bra at menn også kommer med innspill her. Det kan være sunt å få inn andre perspektiver i en diskusjon, og i mange temaer så er jo menns tankegang og kvinners tankegang litt forskjellig. So keep up the good work
Minttu Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei Jeg syns også at det er flott at menn skriver! Det er bra å få menns meninger om ting, både positive og negative, og det er nok mange tråder og kjærester og sånn som kan trenge en manns meninger Så du får lage deg en bruker og bli med Endret 10. juli 2009 av Ida-Kristine
elikatt Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Hvis jeg forstår deg rett så ville du ikke likt at kvinner hadde vært inne på et typisk manne-forum? Hvorfor ikke?
Minttu Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Hvis jeg forstår deg rett så ville du ikke likt at kvinner hadde vært inne på et typisk manne-forum? Hvorfor ikke? Vi er vel så hormonelle og gærne og skal bare skjelle ut mannfolka
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Hei Jeg syns også at det er flott at menn skriver! Det er bra å få menns meninger om ting, både positive og negative, og det er nok mange tråder og kjærester og sånn som kan trenge en manns meninger Så du får lage deg en bruker og bli med Nå har jeg ikke vært så mye innom de "typiske" kvinneforumene(les kjærester etc.). Uansett, takk for feedback, gjerne kom med mer. Blir nok en profil på meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Hvis jeg forstår deg rett så ville du ikke likt at kvinner hadde vært inne på et typisk manne-forum? Hvorfor ikke? Hehe. vel, siden det er ett mannneforum. Det kommer jo selsagt ann på, men en "damefri"-sone er jo en damefri-sone.
elikatt Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Vi er vel så hormonelle og gærne og skal bare skjelle ut mannfolka Haha, du har vel rett i det!
juliane Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 Jeg syns det er positivt med menn på KG. At opptil flere av dem er her kun for å fortelle verden hvor fæle vi jenter er får så være. Å lage en bruker er kjempebra, da får vi et forhold til deg og det er lettere å både gi og ta imot råd og innspill.
Zealuu Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Overlevelsessjansene for oss belemret med et y-kromosom her har vist seg å være høye nok til at det er verdt risken.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. juli 2009 #16 Skrevet 10. juli 2009 Hei. jeg har skrevet noen innlegg her som gjest nå, og jeg må si dere har ett bra forum, som dekker mye. Men hva synes dere egentlig om menn som skriver her inne? Hadde det vært omvendt, så vet jeg ikke om jeg hadde vært like positiv.. hehe. Hyggelig det! Samtidig vet man jo aldri hva slags type menn det er snakk om. Jeg lurer litt på det..hvem sitter bak skjermene? Utadvendte kjekkaser, eller nerder? Vel, vel, uansett er det fint at det er menn her!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #17 Skrevet 10. juli 2009 Hyggelig det! Samtidig vet man jo aldri hva slags type menn det er snakk om. Jeg lurer litt på det..hvem sitter bak skjermene? Utadvendte kjekkaser, eller nerder? Vel, vel, uansett er det fint at det er menn her! Kjekke nerder
Jokke* Skrevet 10. juli 2009 #18 Skrevet 10. juli 2009 Hyggelig det! Samtidig vet man jo aldri hva slags type menn det er snakk om. Jeg lurer litt på det..hvem sitter bak skjermene? Utadvendte kjekkaser, eller nerder? Vel, vel, uansett er det fint at det er menn her! Hehe. hva vil du ha.. Hehe. Jeg er vel ingen av de du nevnte. en mellomting kanskje..
juliane Skrevet 10. juli 2009 #19 Skrevet 10. juli 2009 Hyggelig det! Samtidig vet man jo aldri hva slags type menn det er snakk om. Jeg lurer litt på det..hvem sitter bak skjermene? Utadvendte kjekkaser, eller nerder? Vel, vel, uansett er det fint at det er menn her! Men sånn er det da med oss jenter også? Hvem av dere aner egentlig om jeg er vakker, sprudlende og sjarmerende, eller om jeg er en grå mus som lever hele mitt liv på internett?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. juli 2009 #20 Skrevet 10. juli 2009 Men sånn er det da med oss jenter også? Hvem av dere aner egentlig om jeg er vakker, sprudlende og sjarmerende, eller om jeg er en grå mus som lever hele mitt liv på internett? Jo, det er klart. Men for meg er ikke menn og kvinner det samme ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå