Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal bygge om den ene boden i huset til garderoberom. Er litt usikker på om jeg bør velge åpne hyller alla elfa sine system, eller gå for garderobeskap.

Velger jeg garderobeskap, kan jeg bruke hyllene inni som lagerplass i tillegg, og det trengs i huset, pluss at det blir mindre støv i klærne. Åpne hyller gir mer romfølelse fordi skapdørene tar plass og det er et relativt lite rom.

Vil gjerne høre andres erfaringer:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Jeg bygger hus med garderoberom nå. Anbefalingen fra HTH var å ha åpne hyller, skuffer og stenger uten dører ... skulle jeg hatt dører så ville det blitt mye dyrere + at jeg har lest at klærne har godt av luft.

Men jeg er et ordensmenneske og skal tilstrebe å holde en ryddig linje der inne. Gleder meg masse, får masse smarte finesser og masse lure oppbevaringsløsninger som HTH anbefalte meg.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Vi har også åpne hyller. Dvs. hele rommet er som et skap (Walk-in).

Veldig oversiktelig og fint, samt billigere ja. Dersom jeg skulle hatt fronter til alt hadde det blitt meget dyrt.

Vi har bestilt alt en samme trefarge som gulver. Så det blir en helhet i hele rommet. Og skal henge opp en lysekrone i taket, samt et flott teppe på gulvet.

Blir så fint!!

Skrevet

Jeg ville også hatt det åpent.

Nå har elfa hyller også da samt mye annet. Helt geniale det "nye" systemet hvor du skrur fast vertikale oppheng på veggen og så henger resten av elfasystemet i dette opphenget. Da er det lett å "ommøblere" dersom du har behov for det.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Elfa har hatt det oppheng-systemet lenge og det er genialt for da kan du enkelt flytte rundt på hyller og oppheng om behovet endrer seg.

Ville gått for åpent system med en del hyller. Da kan du sette kurver og/eller plastbakker med andre ting der i tillegg til klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...