Gjest Tara1 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Mannen min har rund dag om noen uker, og jeg er så i tvil hva jeg skal kjøpe til ham... Jeg vet at han har ønsket seg en bruksgjenstand i noen år nå, og denne gjenstanden er innenfor den prisrammen jeg hadde tenkt. Men samtidig så virker det så dumt å kjøpe noe nyttig til en slik dag, spesielt når det er fra "kjærsten"... jeg tenker det hadde vært hyggeligere med noe mer personlig på en slik dag. Hvis det hadde vært dere, hva ville dere foretrukket som gave på en rund dag: 1. Noe praktisk, som dere har bruk for, og har ønsket dere over lang tid? eller 2. Noe personlig, som vil være et minne dere har resten av livet?
Trampe Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Min ville foretrukket noe praktisk. Han fikk polermaskin til bilen i morgengave
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Det er aldri feil å gi noe du vet han vil ha. Forøvrig så er tidenes knull noe all menn vil sette pris på. Jeg tuller ikke, vi menn ER så enkle.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Og hva er det...?! Det må TS selv vite, er tross alt hun som kjenner sin mann.
Gjest Tara1 Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Min ville foretrukket noe praktisk. Han fikk polermaskin til bilen i morgengave Herlig! En stemme på praktisk... Det er aldri feil å gi noe du vet han vil ha. Forøvrig så er tidenes knull noe all menn vil sette pris på. Jeg tuller ikke, vi menn ER så enkle. Det blir så klart hovedgaven, men han jo få noe i tillegg også. Hva ville du ønsket deg som tilleggsgave? Noe praktisk, eller noe personlig?
waco Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Det må jo selvfølgelig være noe han kommer til å bruke.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Herlig! En stemme på praktisk... Det blir så klart hovedgaven, men han jo få noe i tillegg også. Hva ville du ønsket deg som tilleggsgave? Noe praktisk, eller noe personlig? Praktisk. Det personlige kommer in natura
Gjest SmallTalk Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg stemmer også for praktisk gave! Hva enn "praktisk" måtte bety for mannen din. (Og selvfølgelig noe personlig attåt. )
Gjest Tara1 Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 4 stemmer for praktisk... Praktisk for mannen min, betyr verktøy.
Gjest mann på 44 Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 4 stemmer for praktisk... Praktisk for mannen min, betyr verktøy. Jeg ville satt pris på noe praktisk, men ikke noe som jeg kunne kjøpt på Biltema til noen få hundrelapper. Hadde jeg fått f eks en DeWalt sirkelsag hadde jeg vært kjempefornøyd, men ikke om jeg hadde fått Q-tools. Ikke det at jeg krever dyre gaver, men ville gjerne fått noe annet enn det jeg ville handlet selv.
Jokke* Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Om det er praktisk eller ei, så synes jeg du skal gi det han har ønska seg. Hvis du gir han noe i tilegg, tviler jeg på at han vil bli skuffa.
Gjest Gjest_Tintin_* Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Det er gjerne kvinner som ikke vil ha praktiske gjenstander til jul og bursdag. Vi menn synes det ofte er de beste gavene. Men pass på at du ikke går i billig-fella. En gang ønsket faren min seg båndsliper til jul, en Bosch-modell. Moren min fant en Black & Decker som var mye billigere, men også mye dårligere. På tredje juledag måtte han dra i butikken der den var kjøpt og bytta den i Bosch-modellen mot et solid mellomlegg. Det verste var at Bosch-modellen var mye dyrere der enn i den butikken han hadde sett Bosch-modellen.
Gjest Tara1 Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg ville satt pris på noe praktisk, men ikke noe som jeg kunne kjøpt på Biltema til noen få hundrelapper. Hadde jeg fått f eks en DeWalt sirkelsag hadde jeg vært kjempefornøyd, men ikke om jeg hadde fått Q-tools. Ikke det at jeg krever dyre gaver, men ville gjerne fått noe annet enn det jeg ville handlet selv. Det er gjerne kvinner som ikke vil ha praktiske gjenstander til jul og bursdag. Vi menn synes det ofte er de beste gavene. Men pass på at du ikke går i billig-fella. En gang ønsket faren min seg båndsliper til jul, en Bosch-modell. Moren min fant en Black & Decker som var mye billigere, men også mye dårligere. På tredje juledag måtte han dra i butikken der den var kjøpt og bytta den i Bosch-modellen mot et solid mellomlegg. Det verste var at Bosch-modellen var mye dyrere der enn i den butikken han hadde sett Bosch-modellen. Han ønsker seg en skikkelig batteridrevet drill, men han har ikke sagt hvilken type. Det er en "Bosch" jeg har sett på. http://www.jernia.no/Produkter/Jernvare+og...evne?key=150550 Endret 11. juli 2009 av Tara1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå