Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Noen som har prøvd selvbruningskremen fra Body shop? Var den i såfall ok? Jeg blir aldri brun og har investert i diverse selvbruningskremer opp gjennom årene, med meget vekslende hell, emn kanskje jeg skal gi Body Shop en sjanse?? hadde vært ok å komme tilbake på jobb etter ferien med LITT brune legger iallefall...
Gjest Raptuza Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Eg syns Comodynes bruningsserviettar gav ein fin og jamn farge på meg i allefall. Den beste eg har prøvd. Fås på Vita.
Miel Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Fake it fra Body Shop er den selvbruneren jeg liker best, men den gir ikke så mye farge i forhold til en del andre - derimot blir resultatet veldig naturlig, og det er det jeg er ute etter. (Svært mange andre selvbrunere gjør meg veldig orange.) Bedre med flere påføringer og gradvis økende farge, enn knall orange og skjoldete. Fake it kommer i to fargenyanser, men selv jeg som er veldig lys kan fint bruke den mørkeste. Jeg kjøpte meg også den påføringsvotten de har, og da ble det rett og slett umulig å få skjolder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå