Gjest Turid Tur Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Jeg skal arrangere tur med jobben (kun sosialt, ikke faglig innhold). Det er en morsom gjeng på ca. 20 stk som skal reise sammen men det er veldig varierende hvor godt vi kjenner hverandre. Vi skal ha litt opplegg underveis til bestemmelses-stedet, og vel framme tenkte vi å dele inn i tre lag hvor et skal lage forrett til middagen på kvelden, et skal lage hovedrett og et skal lage dessert. Hvert lag skal handle inn selv til det de skal lage. I utg.pkt tror jeg ikke vi trenger så mye "opplegg" for å få en artig kveld, og jeg er redd for at for mye leker og "program" skal virke litt panisk, men allikevel hadde det vært artig å ha noe av det. Lurte litt på om vi skulle legge inn noe under matlagingen, f.eks "finn navn på retten dere har laget", maten skal inneholde minst to ingredienser som starter på "k" etc. Jeg er imidlertid ikke så kreativ, så jeg lurte på om noen hadde forslag til noen morsomme elementer vi kan legge inn underveis i løpet av kvelden, enten i forbindelse med selve matlagingen, men andre forslag tas også imot med takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå