Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 hvor på kreta bør en reise dersom en ønsker fest og morro, men også sol og bading på fine strender? vi er en gjeng jenter i begynnelsen av 20 årene som har tenkt oss til kreta for første gang
Gjest gugu Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 hm. jeg har kun vært i Platanias, som ligger vest for Chania. Denne "byen" er flott, sjarmerende og du har strand rett ved hovedgaten. men det pga at det er mindre er det også veldig familievennlig? det var barer/puber der, men ikke mange. vi var på kjæreste tur så ble anbefalt dette område da det ikke var ett preget partysted, noe jeg sier meg enig i (men vi var også der i oktober, så litt utenfor party sesongen). Det er mulig Chania er ett partysted, men dette er havnebyen og du må ett lite stykke utenfor for å finne strand (muulig jeg tar feil nå?). jeg ville nok ikke bodd her. venninna mi har vært på hersonissos og de var på festetur. tror dette passer mer for dere, men jeg har jo ikke vært der selv så kan ikke si dette sikkert har fått det for meg at østsiden har flere partysteder enn vest, men vet ikke helt hvor jeg har hørt dette. lykke til og god tur!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har bare vært i Agia Marina selv, men har hørt at Hersonissos skal være et ganske "bra" partysted for de som vil ha natteliv i ferien.
-Carrie Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Vi bodde i Agia Marina, og der var det absolutt ikke noe party! Det var så stille der Så den byen kan du i hvertfall stryke fra listen
juni Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Hersonissos, det er der det skjer hvis du vil feste! Alt annet er fint der også!
fiercebutterfly Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Kan ikke skjønne at Platanias ikke er partysted? Det er litt hva man gjør det til. Spledid der er gratis for jenter og det har i 7 år tatt av (etter min erfaring med dansing på bardisken og gratis drinker) også karaoke og god stemning. Og det er det man trenger rundt der og ikke lange bussturen til Chania. Det er koselig å ligge på stranden der og mye god mat, både fast food og romantiske resturanter med utsikt over byen. Jeg drar dit hvert år fordi jeg elsker kreta, kulturen, språket, festingen og maten.
Monarabb Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Jeg kom hjem fra Rethymnon for et par dager siden og vil vel ikke akkurat anbefalle det som noe party sted. Veldig stille og rolig slik jeg fikk inntrykk av det! Da tror jeg heller jeg ville reist til Hersonisoss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå