Edie Skrevet 6. november 2009 #721 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Håper dere får til Manducaen bedre enn vi gjør. Prøver med jevne mellomrom, men gutten vår liker ikke å bli båret virker det som. Lurt at pappa'n bader sammen med E, særlig hvis det gir mer trygghet til lillegutt samt at det er veldig koselig stuynd for far og sønn da. Vår gutt liker å dusje sammen med pappa'n bedre enn å bade i balje. Endret 6. november 2009 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. november 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 6. november 2009 Håper dere får til Manducaen bedre enn vi gjør. Prøver med jevne mellomrom, men gutten vår liker ikke å bli båret virker det som. Lurt at pappa'n bader sammen med E, særlig hvis det gir mer trygghet til lillegutt samt at det er veldig koselig stuynd for far og sønn da. Vår gutt liker å dusje sammen med pappa'n bedre enn å bade i balje. Bar han en times tid idag, og da sov han ca en halvtime Ja, virker som det er tryggere for han sammen med en av oss, så da fortsetter vi nok med det til han blir mer vant med vann Neste bading er det min tur, gleder meg Vi pleier bare bade han to ganger i uken, ettersom han misliker vann såpass, så får vi se om vi øker til fler etterhvert. Nå sover han i senga vår, etter at jeg har funnet ut at beste måte til å få han til å sove en litt lengre dupp på dagtid er å legge oss i senga og amme - da halvsover han gjennom hele ammingen, og sovner tilslutt ordentlig - da kan jeg liste meg ut og han sover en stund til alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. november 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 6. november 2009 Nå sover han i senga vår, etter at jeg har funnet ut at beste måte til å få han til å sove en litt lengre dupp på dagtid er å legge oss i senga og amme - da halvsover han gjennom hele ammingen, og sovner tilslutt ordentlig - da kan jeg liste meg ut og han sover en stund til alene Og det skulle jeg vel aldri sagt - for han våknet like etterpå, etter bare 10 minutter alene i senga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. november 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 6. november 2009 Å, fy som det snør!! Skikkelig julesnø, stooore flak og allerede 5 cm. :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. november 2009 #725 Del Skrevet 6. november 2009 Her er det også mye snø! Ikke så mye nede i selve byen, men oppe hos meg så Jeg titter ofte innom, er bare ikke så flink til å skrive noe Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 8. november 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 8. november 2009 Her er det også mye snø! Ikke så mye nede i selve byen, men oppe hos meg så Jeg titter ofte innom, er bare ikke så flink til å skrive noe Ha en god helg! Hei du - lenge siden sist ja Nå begynner snøen å smelte bort, skikkelig sørpetet og bløtt, og grått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 8. november 2009 Forfatter #727 Del Skrevet 8. november 2009 Vært hos mamma og pappa idag på farsdags-feiring Besteforeldrene har kost seg masse med E, mens jeg og kjære har fått slappet av litt og kost oss. Lillegutten sover nå i senga si etter maaaasse pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. november 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 11. november 2009 Huff, drittdag!!! Møkklei...vil bare ha en unge som sover!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. november 2009 #729 Del Skrevet 12. november 2009 Huff, drittdag!!! Møkklei...vil bare ha en unge som sover!!!! Uff, utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. november 2009 Forfatter #730 Del Skrevet 12. november 2009 Uff, utrolig slitsomt. Ja, kommet til et punkt nå hvor jeg er sliten før jeg står opp om morgenen,gruer meg til mannen skal på jobb, ikke vil være hjemme alene og det er ikke gøy. Orker ikke ta med E i vogn på tur heller, for det starter med at han skriker i 20 minutter, og hvis jeg skulle stoppe vogna våkner han med en gang...så nå er det ikke særlig gøy om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. november 2009 #731 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, kommet til et punkt nå hvor jeg er sliten før jeg står opp om morgenen,gruer meg til mannen skal på jobb, ikke vil være hjemme alene og det er ikke gøy. Orker ikke ta med E i vogn på tur heller, for det starter med at han skriker i 20 minutter, og hvis jeg skulle stoppe vogna våkner han med en gang...så nå er det ikke særlig gøy om dagen... Høres grusomt ut. det verste med det er egentlig at man slutter og prøve etterhvert. Så når noe egentlig kunne bedret seg så finner man ikke ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. november 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 13. november 2009 Høres grusomt ut. det verste med det er egentlig at man slutter og prøve etterhvert. Så når noe egentlig kunne bedret seg så finner man ikke ut av det. Nei, vi skal ikke slutte å prøve, vet jo at det er ting som kan forbedres og at det er for en periode...så får bare krumme nakken og stå på videre....alt for lillegutten min! I natt sov han bra!! Regner med det var et engangstilfelle, men det var nå iallefall deilig - kun en amming. Sov fra 21-21.40, spiste og sovnet så av seg selv i senga si kl 23. Våknet ikke før 04.10, og da spiste han leeenge og vel. Sovnet igjen 05.30 og sov til 08.45. Stod opp ved 09.15 tiden etter litt spising, og nå sover han i vugga. Så får vi se hvor lenge det varer... Skal iallefall gjøre alt for å få litt faste sovetider nå, og passe på å legge han, eller bære han i søvn når han har vært oppe ett par timer, eller viser tegn til å være trøtt... Dette skal vi klare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. november 2009 #733 Del Skrevet 13. november 2009 Dette skal vi klare!!! Selvfølgelig skal vi klare det Merker godt selv hvis jeg prøver og legge ned vesla ett par ganger og hun baer skriker, så slutter jeg og prøve og går heller og bærer til hun sovner helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. november 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 13. november 2009 Selvfølgelig skal vi klare det Merker godt selv hvis jeg prøver og legge ned vesla ett par ganger og hun baer skriker, så slutter jeg og prøve og går heller og bærer til hun sovner helt. Ja, det er grusomt når de hyler, så det er vel morsfølelsen som griper inn og som gjør at vi gir etter gang på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. november 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hittil dette døgnet har E sovet i 8,5 timer... Har planer om å legge han til å sove igjen om ca en time - senest - så får vi se hvor lenge han sover da. Nå er bestefaren her, og det er deilig å sitte med beina på bordet og pc`n i fanget, mens han skifter bleien Endret 13. november 2009 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. november 2009 Forfatter #736 Del Skrevet 13. november 2009 Og der kom den første ordentlige latteren - på stellebordet med bestefar!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 13. november 2009 #737 Del Skrevet 13. november 2009 Bra at han sov lenge i natt! Godt for mamman også å få lang sammenhengende søvn tipper jeg Og så hærlig med latter! Må være morsom han derre bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 13. november 2009 #738 Del Skrevet 13. november 2009 Åå den første latteren :rødme: Kan tenke meg bestefar var stolt som en hane som klarte å få lillegutt til å skratte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. november 2009 Forfatter #739 Del Skrevet 14. november 2009 Bra at han sov lenge i natt! Godt for mamman også å få lang sammenhengende søvn tipper jeg Og så hærlig med latter! Må være morsom han derre bestefar! Var veldig deilig med litt god søvn for oss begge ja Var søtt med latter ja - den har ligget på lur en stund nå. Åå den første latteren :rødme: Kan tenke meg bestefar var stolt som en hane som klarte å få lillegutt til å skratte Var en stolt bestefar ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. november 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 14. november 2009 Har begynt å amme mer og mer uten skjold nå, og det går så mye fortere Og han spiser begge puppene på nesten halve tiden av en før... Men nytt problem har oppstått, og det er at på kvelden så er E suuuuper urolig når han spiser, og hyler annethvert minutt. Så nå ammer jeg så lenge jeg klarer før han klikker helt, og så får han flaske med mme etterpå - for virker som jeg har veldig lite melk på kveldene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå