Saeria Skrevet 28. september 2009 #641 Del Skrevet 28. september 2009 Så koselig med barseltreff! Jeg skal på helsestasjonen på gruppekontroll på torsdag. Håper det er noen ok mødre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. september 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 28. september 2009 Så koselig med barseltreff! Jeg skal på helsestasjonen på gruppekontroll på torsdag. Håper det er noen ok mødre der. Det er det sikkert Skal på 6 ukers kontroll på onsdag, det blir gøy - spent på vekt og lengde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 29. september 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 29. september 2009 Her har lillegutt blitt mye roligere de siste dagene, etter vi lagde det litt lunere i vugga hans med et sammenrulla teppe som "omslutter han" på alle kanter - la han ned etter han fikk pupp, han var fortsatt våken, og klarte å sovne heelt av seg selv - herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. september 2009 #644 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Den vugga hørtes god ut :happy: Så herlig at han sovna da, syns jeg ser det.. Lilten bebis i en liten vugge, sovner søtt i et godt teppe :rødme: Jobber på småbarnsavd. i barnehagen denne uka, blir jeg tullete jeg. Bebiser, lubne lår.. :rødme: Endret 29. september 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 30. september 2009 #645 Del Skrevet 30. september 2009 Spennende med kontroll Vår 6-ukers tok vel 2 1/2 time eller noe, og vi er bare 5 stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 30. september 2009 Den vugga hørtes god ut :happy: Så herlig at han sovna da, syns jeg ser det.. Lilten bebis i en liten vugge, sovner søtt i et godt teppe :rødme: Jobber på småbarnsavd. i barnehagen denne uka, blir jeg tullete jeg. Bebiser, lubne lår.. :rødme: Ja, han er veldig skjønn i vugga si :rødme: Kan tenke meg du blir litt babysjuk ja Spennende med kontroll Vår 6-ukers tok vel 2 1/2 time eller noe, og vi er bare 5 stykker Hadde dere gruppekontroll? Her tar vi det en og en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Da har vi vært på 6-ukers kontroll. Oppdaterer målene Vekt ved fødsel: 3040g Vekt 1 måned: 3620g Vekt 6 uker: 3960g Lengde ved fødsel: 47,8cm Lengde 6 uker: 52,5cm Hodeomkrets ved fødsel: 34cm Hodeomkrets 6 uker: 38cm Alt var bra med lillegutt - bortsett fra en hoven testikkel - men det var visst ikke noe farlig - noe som kom til å gå over innen han er ett år. Endret 30. september 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. september 2009 #648 Del Skrevet 30. september 2009 Så bra at alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 30. september 2009 #649 Del Skrevet 30. september 2009 Så fint at alt var bra med lillegutt! Hoven testikkel, det hørtes ekkelt ut, men bra det er ufarlig. Det gjør vel ikke vondt håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 30. september 2009 Så fint at alt var bra med lillegutt! Hoven testikkel, det hørtes ekkelt ut, men bra det er ufarlig. Det gjør vel ikke vondt håper jeg? Jeg visste ikke at den var hoven jeg..så så hoven er den nok ikke, og jeg har ikke fått noe reaksjon fra E om at det gjør vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #651 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ny rekord med soving på natt - 4 timer Vet det ikke er så lenge, men her i huset er det som regel bare to og en halv time i mellom han våkner på natta... Han var skikkelig surven i går kveld da, ingenting hjalp og han hang i puppen i fler timer...så når han endelig sovnet litt over 21, var det bare å få han i seng - og det var skikkelig godt at han for en gangs skyld tok det igjen med litt lenger søvn Nå har vi vært på farta i tre dager, noe som skulle gjøres hver dag, så idag har vi tenkt å bare være hjemme - har fyrt i ovnene og nå ligger E og pludrer på fanget til pappa` n før han drar på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. oktober 2009 #652 Del Skrevet 1. oktober 2009 4 timer hørtes himmelsk ut. Her matet jeg tre ganger mellom klokka 11 og 06.30, for han våknet flere ganger i natt av tett nese. Jeg måtte til med saltvannet, og det var ikke stas. Da måtte puppen frem for trøstens del. Nesesug er det leveringsproblemer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2009 #653 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Endret 2. oktober 2009 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 2. oktober 2009 4 timer hørtes himmelsk ut. Her matet jeg tre ganger mellom klokka 11 og 06.30, for han våknet flere ganger i natt av tett nese. Jeg måtte til med saltvannet, og det var ikke stas. Da måtte puppen frem for trøstens del. Nesesug er det leveringsproblemer på. Var nok et engangstilfelle... Ja, sånn er det her igjen om dagen... Helt håpløs liten gutt, han sover nesten ikke - kanskje mellom 10 og 13 timer i døgnet og det er litt ille syns jeg... Spiser heeeele tiden, og blir liksom aldri fornøyd og selv om han er syyyltrøtt finner han ikke søvnen...kan være våken i opptil sju timer i strekk - så nå er jeg skikkelig deppa om dagen Hei, hei Hyggelig at du kikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 #655 Del Skrevet 2. oktober 2009 God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2009 #656 Del Skrevet 2. oktober 2009 Svarte deg i skravle. Kolikk? For mye formelk? Kiss? Sjekk opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 2. oktober 2009 Svarte deg i skravle. Kolikk? For mye formelk? Kiss? Sjekk opp i det. Tror ikke det er kolikk, for ha gråter ikke i strekk og er absolutt ikke utrøstelig - vil bare bæres og spise...tror jeg da.. Ikke for mye formelk heller, for han får mat fra samme pupp i to måltider - så lenge det er nok i puppen selvfølgelig. Kiss har jeg ikke sjekket da...men han var akkurat på kontroll, og vil tro at legen sjekket om nakken var stiv...(for det er vel det det går ut på, eller?) Nå har han sovet i snart tre timer i vogna, så akkurat nå skal jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2009 #658 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kiss er låsning, og det kan han fint gå med uoppdaget. Du kan lese litt på kiss/kidd siden. Har du bæretøy? Anbefaler det virkelig. Jeg bruker det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kiss er låsning, og det kan han fint gå med uoppdaget. Du kan lese litt på kiss/kidd siden. Har du bæretøy? Anbefaler det virkelig. Jeg bruker det hver dag. Har en sleepy wrap - er nok litt for dårlig til å bruke den, men føler liksom ikke at jeg har litt "fri" når jeg bærer...men blir det for ille så bruker jeg den og han sovner som regel ganske fort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vært noen dager med mer søvn nå, i natt f.eks tok han igjen og gjorde mamman sin glad med 6 timer sammenhengende!! Det var deilig det! Men nå har han funnet litt mer søvn på dagen også, og det er godt. Jeg hadde 6 ukers kontroll idag, og fikk samtidig en grundig sjekk av E, men hun kunne ikke finne noe galt. Mente at ikke alle trenger like mye søvn, og at han så helt frisk og rask ut Da har jeg iallefall sjekket alt som kan sjekkes, og roer meg med det - så får vi tro at han har kommet på bedre tanker og vil sove masse fremover :gjeiper: --- Kjøpte oss ny seng idag - eller jeg ovverasker kjære - vi har hatt 120cm seng til nå, så det sier seg jo selv at det har vært trangt med oss tre i den Blir så herlig å legge seg i natt i 150cm seng (ikke plass til 180cm på rommet vårt) - da kan vi virkelig breie oss litt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå