Soon Skrevet 18. april 2010 Forfatter #861 Del Skrevet 18. april 2010 Aricept: man glemmer utrolig fort hvor små de har vært. Ei på jobben var innom med sin nyfødte sønn, som var 500g tyngre og ett par cm lengre enn E, men jeg syns han så såååå liten ut, og kunne ikke fatte at E hadde vært mindre enn det! Takk, Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #862 Del Skrevet 10. mai 2010 Hjelpes, lenge siden jeg hadde vært her inne ser jeg Det meste oppdateres inne på skravletråden vår, men jeg kan jo alltids berette litt her også. E har virkelig blitt flink på å krabbe nå, det går unna i turbofart - men hvis det er noe han virkelig vil nå frem til, så kryper han fortere på magen. Han har også begynt å reise seg - overalt! Så vi har litt å henge fingrene i om dagen. Han reiser seg, og faller av og til - men han virker til å ha ganske så stødige bein også. Han syns iallefall det er veldig stas å stå da - smiler fra øre til øre :rødme: I går satt han på gulvet helt uten støtt i nesten 5 minutter, men det skumle er at han plutselig slenger seg bakover, så han er ikke helt stødig der enda. --- Jeg har gjort mitt livs "tabbe" Kjøpt en Traktor til E, som kjører bortover, tuter, dyr som lager lyder og en bonde som synger "Old McDonald had a farm....." - og E kan ligge og trykke på bonden 10 ganger på rad og bonden synger villig vekk....holder på å bli sprø av sangen, får den på hjernen, vet du Men men, det er artig at han likte leken jeg kjøpte til han iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 #863 Del Skrevet 10. mai 2010 Så store fremskritt han gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. mai 2010 #864 Del Skrevet 13. mai 2010 Vi fikk en sånn bil til jul, med masse lyder... Fra min bror. Han sier han skal ta igjen for alle gavene vi har gitt til dattera hans Masse sanger, og brom brom osv.... Men lillegutt synes det er kjempestas da Og så flink E har blitt til å stå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 14. mai 2010 Ja, og jeg sier det - den som kommer hit med trommesett til E i gave - den får aldri mer sette sin fot i vårt hus : Men som du sier, det viktigste er jo at de koser seg med leken. Jepp, han er veldig flink Nesten litt i meste laget...må passes på hele tiden - men heldigvis fikk vi låne lekegrind, så kan man i det minste gå på do uten at man skal ha hjertet i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #866 Del Skrevet 20. mai 2010 Oppdaterer målene: Oppdaterer målene Vekt ved fødsel: 3040g Vekt 1 måned: 3620g Vekt 6 uker: 3960g Vekt 2 måneder: 4380g Vekt 3 måneder: 5220g Vekt 4 måneder: 6500g Vekt 5 måneder: 7460g Vekt 6,5 måneder: 8090g Vekt 8 måneder: 8800g Vekt 9 måneder: 9500g Lengde ved fødsel: 47,8cm Lengde 6 uker: 52,5cm Lengde 2 måneder: 54,5cm Lengde 3 måneder: 57cm Lengde 4 måneder: 59,5cm Lengde 5 måneder: 63cm Lengde 6,5 måneder: 66cm Lengde 8 måneder: 67,5cm Lengde 9 måneder: 69cm Hodeomkrets ved fødsel: 34cm Hodeomkrets 6 uker: 38cm Hodeomkrets 3 måneder: 40,7cm Hodeomkrets 5 måneder: 43,2cm Hodeomkrets 6,5 måneder: 44,2cm Hodeomkrets 9 måneder: 46,7cm Vi har en liten plugg - men han følger sin egen kurve. Han er helt gjennomsnittlig i vekt for alderen, litt kortere enn gjennomsnittet, men det har han nok etter pappan sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2010 #867 Del Skrevet 20. mai 2010 Han er så flott atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. mai 2010 #868 Del Skrevet 20. mai 2010 Så lenge han følger sin egen kurve er alt fint. Vi har en liten plugg vi også. 1 kilo tyngre, men 4 cm lengre. og merker han har strekt seg litt. Disse koselige michelinmann-merkene på lår og underarmer begynner å forsvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2010 #869 Del Skrevet 20. mai 2010 Vår er lettere og lengre enn din, Soon, men han har blubbelår likevel. Det er nå herlig med en rund og god tass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #870 Del Skrevet 20. mai 2010 Ja, han er herlig - ville ikke bytta han mot alt i verden så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #871 Del Skrevet 18. juni 2010 Lenge mellom hver gang jeg er innom dagboka mi - nesten en måned siden sist nå E har rukket å bli 10mnd!! Han er super-aktiv for tiden, og vi har begynt så smått med litt 12-måneders grøt Han har blitt veldig flink til å reise seg og komme seg ned igjen fra stående stilling, han går masse, bare han får støttet seg til noe. Veldig sjelden det er knall og fall, så balansen har blitt mye bedre. Dessuten danser han (vugger frem og tilbake, og flytter beina litt) når vi setter på musikk Han vinker, rister på hode og sier nei, nikker og sier ja-ja, han sier hei og heia, hade, av og til mamma og pappa og han er flink til å etterlikne det vi sier. Idag sa jeg "gla i deg" da jeg skulle på jobb, og jammen meg kom det ikke noe som liknet veldig, tilbake fra han :rødme: (det var jo ikke ordrett, men ordlyden var veldig lik). Dessuten krabber han opp trapper, og av og til ned trapper, men stopper som regel etter ett trinn. Det ble endel skryt av gullet, men er jo artig å skryte litt - dessuten er det allright å ha å gå tilbake til, for å se hva han gjorde da han var 10 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2010 #872 Del Skrevet 18. juni 2010 Så flink han er! Gratulerer med 10 mnd. gammel gutt. Faktisk litt mer enn 10 mnd. også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #873 Del Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå