Saeria Skrevet 19. mars 2010 #841 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er bare første gangen man kommer på første side, men teit likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er bare første gangen man kommer på første side, men teit likevel. Ja, oppdaget det jeg også, merkelig opplegg...likte gamle KG jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #843 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes det er helt greit med nytt design og slikt. Det dumme er at jeg bruker så lang tid på å skjønne alt nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #844 Del Skrevet 22. mars 2010 Bare legge til at jeg har (prøvd) å starte en blogg. Du er velkommen til å titte innom! forutsatt at jeg har klart det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. mars 2010 #845 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg driver å snikleser den skravletråden deres, og så at du gikk på cerazette men har byttet. Går selv på cerazette nå, og vel, har alle de bivirkningene du nevnte. Hvilke piller har du byttet til? God helg, og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #846 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg driver å snikleser den skravletråden deres, og så at du gikk på cerazette men har byttet. Går selv på cerazette nå, og vel, har alle de bivirkningene du nevnte. Hvilke piller har du byttet til? God helg, og god påske! Hei du. Jeg har byttet til Loette, som jeg har god erfaring med tidligere. Håper det hjelper, for er drittlei alle bivirkningene. God helg og god påske til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 3. april 2010 Forfatter #847 Del Skrevet 3. april 2010 En stund siden jeg har skrevet her nå. Skjer ikke så mye om dagen - bortsett fra at E er veldig aktiv med krypinga. Står på alle fire nå og "gynger" - sklir knærne frem og tilbake på gulvet, men tør liksom ikke flytte hendene enda. Men tror ikke det er lenge til. Hadde en flott natt denne natta, er mer spent på denne natta, da han gråt seg i søvn og var veldig overtrøtt i kveld, stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2010 #848 Del Skrevet 3. april 2010 Så flink han er. Min kommer seg ikke fremover engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. april 2010 Forfatter #849 Del Skrevet 4. april 2010 Så flink han er. Min kommer seg ikke fremover engang. Sikkert godt det også Blir endel å passe på om dagen Men når det først løsner for G, så går det utrolig fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2010 #850 Del Skrevet 4. april 2010 Det er klart at det har sine fordeler, men jeg merker han blir frustrert også. For han kaster jo lekene sine vegg i mellom, men har ikke sjans til å nå de etterpå. Da blir han ganske så fornærma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. april 2010 #851 Del Skrevet 5. april 2010 Det skjer plutselig så fort disse utviklingsmomentene. Plutselig en dag så krabber de, går de og har sagt sitt første ord. Og om ett år husker vi ikke når dette skjedde engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. april 2010 Forfatter #852 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ja, det går vanvittig fort. Syns det skjer noe nesten hver dag jeg. --- Idag har E vært mange timer utendørs - vært nydelig vær her på østlandet. Var hos et vennepar på middag, og kl halv seks ble E helt slapp i armene våre, trøtt av all den friske lufta tenker jeg. Så da var det rett i pysjen og å gi han grøt og hoppe litt på fanget ( ) før vi trillet det lille stykket hjem. Han sovnet etter 2 minutter, og så var det bare å legge han over i senga da vi kom hjem - herlig! Endret 5. april 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. april 2010 #853 Del Skrevet 9. april 2010 Høres ut som en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 12. april 2010 Forfatter #854 Del Skrevet 12. april 2010 Jepp, var deilig å være ute med lillegutt. Og de siste to dagene har vi også tilbrakt mye utendørs - E koser seg på verandaen, kryper rundt og leker og hyler av fryd Tror han sliter med tenner igjen, ser ikke noe til de oppe enda, men han klør og sutrer endel - særlig på kveldene, og klør seg også i resten av ansiktet og i ørene. Dessuten sliter vi med legging, med mindre vi bysser, det går relativt fort og greit. Hvis vi bare legger han ned, ender det i hyyylgrining - lenge - og det orker jeg bare ikke. Hjelper heller ikke å ta han opp, fortsetter griningen - ikke noe godt for mammahjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. april 2010 #855 Del Skrevet 12. april 2010 Sånne kvelder er tunge. Han har hatt noen sutreøkter etter legginge. Knirking og gråt. er nok tenner her også, men ikke så ille som stakkars E da. Uffameg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. april 2010 Forfatter #856 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Var og veide lillegutt idag, for han er jo 8mnd i morra!! Her er en oppdatering iallefall: Oppdaterer målene Vekt ved fødsel: 3040g Vekt 1 måned: 3620g Vekt 6 uker: 3960g Vekt 2 måneder: 4380g Vekt 3 måneder: 5220g Vekt 4 måneder: 6500g Vekt 5 måneder: 7460g Vekt 6,5 måneder: 8090g Vekt 8 måneder: 8800g Lengde ved fødsel: 47,8cm Lengde 6 uker: 52,5cm Lengde 2 måneder: 54,5cm Lengde 3 måneder: 57cm Lengde 4 måneder: 59,5cm Lengde 5 måneder: 63cm Lengde 6,5 måneder: 66cm Lengde 8 måneder: 67,5cm Hodeomkrets ved fødsel: 34cm Hodeomkrets 6 uker: 38cm Hodeomkrets 3 måneder: 40,7cm Hodeomkrets 5 måneder: 43,2cm Hodeomkrets 6,5 måneder: 44,2cm Endret 16. april 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2010 #857 Del Skrevet 16. april 2010 Han er en god plugg, E! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. april 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 16. april 2010 Han er en god plugg, E! :rødme: Ja, han er det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. april 2010 #859 Del Skrevet 18. april 2010 Det er rart å tenke på hvor fort de vokser. Husker du egentlig hvor liten han var da han var født? Vi flippet gjennom en fotobok forleden dag, og på et bilde så holder pappan lillegutt med hodet i hånda og ligger langs underarmen. Det går ikke i dag, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2010 #860 Del Skrevet 18. april 2010 Det er helt surrealistisk å tenke på at vår en gang var under 3 kilo, hvertfall. Han er jo snart 9 kilo! gratulerer med E som har passert 8 mnd.! Var hos frisøren i går, så var det fullt program etterpå, så jeg rakk ikke gratulere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå