Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Så utrolig snill kjærste du har. Er så godt når de virkelig klarer og overraske innimellom :rødme:

Ja, han er best :rødme:

Og jeg skal abslolutt ikke klage, for det er ikke første gang - han finner på små og store overraskelser både titt og ofte - som blomster eller romatisk middag etc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

E sov en lur på 2timer og 10 minutter nå!!!

Sov 50 minutter på formiddagen idag også - men skal sises at han var mye våken i gårkveld og litt i dag tidlig.

Vi var på julebord med jobben til kjære igår, mens mine foreldre hadde E over natten. Han sovnet som vanlig kl 19, men våknet så kl 20 og nektet å sove før 23 igjen.

Så våknet han etter en time igjen, og da fikk han litt melk pga at han var oppe så mye på kvelden.

Sov til 05, og holdt det gående til halv sju, da sov han til halv åtte ;)

Så de hadde litt å stri med, han merket tydeligvis at det ikke var mamma`n og pappa`n hans som var der.

I morra skal jeg på jobb :(

Blir kjipt, men gutta gleder seg veldig.

Skal vel gå bra, ettersom jeg bare skal jobbe 4 uker.

Blir spennende å se om jeg får sove i natt, hvis E våkner.

Kjære har tidligere ikke våknet av E om natta, men får håpe det er annerledes når han vet det er han som må opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til jobb ja. Det skjønner jeg blir rart. Selv skal jeg sulle hjemme til høsten.

Noen som har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan en også si. Ulempen er at det gir anstrengt økonomi, men det går da på et vis. :) Angrer ikke på at G kom, for å si det sånn. da kutter vi heller ut hele sommerferien og ut på dyre middager. Jaja...ut på dyre middager var ekstremt sjelden uansett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Føler det ikke er lenge siden jeg skrev her at gutten din hadde kommet, men gurimalla så stor han har blitt! :rødme:

Håper alt er bra med dere, og at jobb gikk bra :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Føler det ikke er lenge siden jeg skrev her at gutten din hadde kommet, men gurimalla så stor han har blitt! :rødme:

Håper alt er bra med dere, og at jobb gikk bra :)

Heisann

Lenge siden ja - tiden flyr.

Alt bra her og jobbing går bedre enn jeg trodde.

Håper alt er bra med deg å !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at alt går bra, spesielt jobb! :)

Her er det flott, bare litt sykdom men ellers bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forsinket 6 måneders kontroll idag.

Oppdaterer målene

Vekt ved fødsel: 3040g

Vekt 1 måned: 3620g

Vekt 6 uker: 3960g

Vekt 2 måneder: 4380g

Vekt 3 måneder: 5220g

Vekt 4 måneder: 6500g

Vekt 5 måneder: 7460g

Vekt 6 måneder: 8090g

Lengde ved fødsel: 47,8cm

Lengde 6 uker: 52,5cm

Lengde 2 måneder: 54,5cm

Lengde 3 måneder: 57cm

Lengde 4 måneder: 59,5cm

Lengde 5 måneder: 63cm

Lengde 6 måneder: 66cm

Hodeomkrets ved fødsel: 34cm

Hodeomkrets 6 uker: 38cm

Hodeomkrets 3 måneder: 40,7cm

Hodeomkrets 5 måneder: 43,2cm

Hodeomkrets 6 måneder: 44,2cm

Ellers var heldigvis alt annet bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Ser at våre to er omtrent jevnstore. Din er 1 cm kortere og min var vel 8060 på 6 mnd. dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Ser at våre to er omtrent jevnstore. Din er 1 cm kortere og min var vel 8060 på 6 mnd. dagen.

Ja, da er de ganske jevne ja :) E var jo nesten 6 og en halv mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett ikke G har lagt på seg så veldig mye de siste ukene. Det begynner jo å flate ut nå på de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden jeg har vært her inne ser jeg - tiden flyr og nå når jeg jobber om dagen, blir det litt mindre tid på KG, må jo prioritere kos med lillegutt og kjære når jeg er hjemme.

Går veldig greit å jobbe igjen syns jeg, nå er det bare tre uker til og så skal jeg være hjemme igjen :) Første uka gikk kjempefort!

E kryper som bare det nå - isted la vi en flaske med vann på gulvet litt forran han, og han begynte med en gang og dra seg fremover. Flaska rullet naturlignok videre og han fortsatte lenge, og han krøp mange meter - er så morsomt å se på. Blir nok travle dager for pappa`n fremover, for det er bare i løpet av denne uken at han har begynt å krype...:dåne:

Tann nr to kom for noen netter siden, så nå har han to, søte, små tannebisser nede forran :rødme:

---

Bestemoren og bestefaren til E er her mye om dagen, da vi driver å fikser nytt bad i kjelleren - så for at det skal gå litt fortere, hjelper pappa oss, mens mamma passer E. Og E stooortrives i deres selskap, så det er jo bare bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med store fremskritt, og lykke til med oppussingen! :)

Takk for begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så moro med krabbing da ;) Tenk så store disse små babyene våre begynner og bli.

Ja, de har blitt store fryktelig fort :jepp:

Bare sånn for å oppklare, så krabber han ikke men "åler" og kryper langs gulvet - drar seg frem med armene...men han vil veldig opp med rumpa, men er visst litt for tungt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lille Klump er 7 måneder i dag!!

Hvor har tiden blitt av liksom?

Nå har jeg jobbet nesten 3 av de 4 ukene pappa`n hans har vært hjemme med han, gleder meg stort til å være hjemme igjen - men samtidig syns jeg ukene har flydd av sted, og jeg tror vi alle tre har hatt godt av disse ukene.

E kryper og nesten krabber nå, han kan stå flere sekunder på alle fire, men kommer seg ikke fremover før han ligger med magen på gulvet.

Idag da kjære hadde vært en tur på kjøkkenet og E var i stua alene, hadde E fått tak i en "pinne" som vi bruker i vedovnen.

Da kjære kom ut på stua igjen ( var på kjøkkenet et halvt minutt), lå E og "gnagde" på pinnen og hadde sot over alt :fnise:

Pappan måtte frem med vann og klut - mens lille rampegutten bare gliste av rampestrekene sine.

Ellers har han begynt å klappe, når vi klapper, så klapper han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med stor og flink 7 måneder gammel guttebasse i hus!

Takk for det ;)

---

Og for et merkelig nytt design - jeg var borte på kurs i hele går og fikk ikke med meg dette nye før idag.

Er det bare meg, eller er dette helt feil liksom?

Når man trykker på en tråd så kommer man på første siden....:klø: og så må man gå inn til siste side for å få sett di siste svarene. Teit.

Endret av Soon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...