Soon Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #801 Del Skrevet 14. februar 2010 Så bra. Her er det også tredje luren, etter en god mengde mt. Han var ikke hypp på hele middagen, spiste ca 100ml fra aventbegeret, men drakk 30 ml sviskesaft (avkok fra sviskemosen vi lagde) og 100 ml mme. Hn ville IKKE ha vann. Glad i mat ja - det er vår også...og vann er det så som så med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. februar 2010 #802 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja, han er matvrak, men vi varoverrasket over hvor mye han ville ha i går. Da måtte han sove etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 15. februar 2010 Nå er jeg stolt!!! E har nettopp rullet fra rygg til mage - 2 ganger, og helt kontrollert og fint. Lå en stund og holdt på å tippe over, menrullet bare tilbake på ryggen. Plutselig bare tok han fart og rullet helt over!! Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2010 #804 Del Skrevet 15. februar 2010 Så moro! Grattis med rulling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #805 Del Skrevet 15. februar 2010 Så moro! Grattis med rulling! Takk Har G fortsatt å rulle eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2010 #806 Del Skrevet 15. februar 2010 G har fortsatt. Han gadd ikke dagen etter første gangen, men på bursdagen min rullet han masse, og har fortsatt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 15. februar 2010 G har fortsatt. Han gadd ikke dagen etter første gangen, men på bursdagen min rullet han masse, og har fortsatt med det. Artig. Det ble med de to gangene idag, så får vi bare vente å se - men han virket så kontrollert at jeg regner med han fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2010 #808 Del Skrevet 15. februar 2010 G snudde seg bare en gang første dagen, men det var ingen tvil om at det var bevisst, for det var så kontrollert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 16. februar 2010 ENDELIG KOM FØRSTE TANNA Var på trilletur med en venninne idag, og E sov kjempegodt i en og en halv time, noe han nesten aldri gjør. Han var våken og spiste godt da vi var på kafè, og var trøtt og døsen da vi skulle trille hjemover igjen. Men sove skulle han tydeligvis ikke - neida, hyylte i 20 minutter før han roet seg og sovnet, kan jo ikke ta han opp av vogna heller når det er kaldt ute, så måtte bare trøste og dytte smokk så mye jeg klarte. Da vi kom hjem måtte jeg sjekke bleien og alt, hva det kunne være - normalt roer han seg jo etter 5 minutter i vogna. Tilslutt fant jeg årsaken; en liten spiss tann stikker nå ut nede til venstre forran i munnen - så herlig!! Kjøpte diverse i byen idag, bl.annet tannbørste til E - trodde ikke vi skulle få bruk for den så fort Må ha noen synske evner ettersom jeg så "tilfeldig" kjøpte tannbørste akkurat idag. --- Dagens skriketokt tok nok litt på lillegutten, da han satt i vippestolen sin og fikk kveldsgrøten, holdt han på å soven midt i måltidet. Fikk i han alt, men etterpå var det bare å legge han rett i seng, og der sovnet han som en stein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. februar 2010 #810 Del Skrevet 16. februar 2010 Gratulerte visst i Ilja sin dagbok jeg... Gratulerer så mye Soon, endelig Får håpe de resterende kommer enklere fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. februar 2010 #811 Del Skrevet 16. februar 2010 ENDELIG kom den! Grattis med tann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 16. februar 2010 Takk jenter - ja, endelig sier jeg også!! Håper virkelig de andre kommer lettere ja - vil ikke at lillegutten min skal ha så mye ubehag på grunn av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #813 Del Skrevet 17. februar 2010 Lilleklumpen vår er 6 månder idag :rødme: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2010 #814 Del Skrevet 17. februar 2010 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #815 Del Skrevet 17. februar 2010 Grattis! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 18. februar 2010 I natt ble det uplanlagt nattavvenning. E har i en god stund sovet helt til 5 før han vil ha mat/våkner, men de siste to nettene har han våknet allerede ved halv 3 tiden. Jeg tenkte at han ikke trenger mat da, så bare ga han vann, smokk, kos og måtte til å bysse litt også. Sovnet i armene mine, men sutret og gråt når jeg la han ned igjen. Men kl 04 var han kjempeslapp og sovnet igjen, og da våknet han ikke før kl 07! Jeg hadde vel trodd han skulle våkne kl 05, men det blir jo for dumt å nekte mat kl halv tre, men kl fem er det greit, så da kommer vi til å fortsette de neste nettene - håper det går like greit som i natt. Var ikke avskrekkende med en time med litt grining innimellom. Han er jo 6 mnd nå, og spiser to fulle porsjoner med grøt, ca 700ml mme og fruktmos/grønnsaksmos i løpet av dagen, så da er det strengt talt ikke behov for mat på natta - noe han selv beviste i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 18. februar 2010 ÅÅÅ, jeg har verdens beste kjæreste!! Fikk vite idag at han hadde en overraskelse til meg i morra - han har bedt hit søstra mi og to av mine venninner til jentekveld! :rødme: Han skal lage tre retters middag til oss og servere, og så drar han til foreldrene mine etter det. De skal passe E frem til da, slik at vi får litt "fred". Gleder meg masse - blir så koselig - og gleder meg til søstra mi kommer, ikke sett henne på over en måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. februar 2010 #818 Del Skrevet 18. februar 2010 Så koselig. Det var virkelig snilt gjort av din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 18. februar 2010 Så koselig. Det var virkelig snilt gjort av din kjære! kjempekoselig - han er veldig omtenksom og snill, kjæresten min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. februar 2010 #820 Del Skrevet 19. februar 2010 Så utrolig snill kjærste du har. Er så godt når de virkelig klarer og overraske innimellom :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå