Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Er ikke det typisk! Vi må visst være forsiktige med å skryte, for da jinxer vi visst alt! :ler:

Ja, skryt er farlig :ler: Er midt i leggestyret her nå, så jeg skal ikke skryte av noe som helst :fnise:

Jepp, det er skummelt å skryte. Det samme med å si ting høyt hjemme, som f.eks.: jøss, han roa seg plutselig nå jo.... så flink gutt, sovna helt av seg selv så fort.... lenge siden han har gulpa nå, tror du han har slutta med det? :ler:

:jepp: Skryte får jeg begynne å gjøre veeeldig stille inni meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal vi til mamma og pappa og spise middag.

Og så skal kjære og jeg bade i uteboblebadet dems mens de passer E :gjeiper: Blir digg, har ikke badet siden før jeg ble gravid.

Og så gleder besteforeldrene seg til besøk, de er sååå tussete etter E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose dere!

Det skal jeg si vi gjorde :)

---

Kjære har fri idag, så da skal vi bare kose oss sammen med lillegutt. Hvis solen dukker opp, noe det ser ut som den gjør, blir det nok trilletur til byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er skikkelig survete om dagen...ingenting som er bra nok.

Nå surver han til og med når vi bærer og bærer og bærer...

Tror seriøst han begynner å få en tann, nede forran - han har en liten, hard, hvit "ting" i tannkjøttet nede... kanskje derfor han surver så fælt.

Og han spiser regelrett opp hånda si innimellom... og sikler masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, tenner allerede? Det var tidlig.. Slitsomt at han styrer sånn, håper det går seg til :kose:

Ja,vi er litt sånn "er det tann eller ikke?" - men som sagt det er noe hardt og hvitt nede i tannkjøttet...og tegnene han gir oss kan også tyde på det.

Har også hørt at det kan slå seg litt på magen til babyen når de får tenner, og han sliter skikkelig med luft og bæsjing om dagen også...

Men syns det er veldig tidlig ja...får bare vente og se om det skjer noe etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal mamma og pappa passe lillegutt et par timer - vi skal dra ut og spise og kanskje shoppe litt - gleder oss :)

Syns vi får så utrolig lite tid til oss for tiden, og det er litt skremmende...

Men heldigvis har vi besteforeldra her, som mer enn gjerne stiller opp - aller helst ville de nok hatt han hos seg hele tiden.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Svigers er også klare for å ha lillegutt, men siden han enda får pupp, og jeg enda ikke har pumpe (eller lyst til å forlate han :sjenert: ), venter vi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Svigers er også klare for å ha lillegutt, men siden han enda får pupp, og jeg enda ikke har pumpe (eller lyst til å forlate han :sjenert: ), venter vi litt.

Hehe...er ikke så vanskelig som du tror altså.

Blir tredje gangen jeg er borte fra han - men er bare for ett par timer hver gang.

Gir ikke du av og til mme? Da slipper du jo å pumpe, og som regel klarer de seg uten mat den stunden du er borte, hvis du ammer rett før du drar :)

Da er manducaen bestillt :)

Ble den Lucky Star - syns den var finest!! Og på tilbud - jippi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med manduca. Lucky staren glemte jeg helt. Den er jo veldig fin da!

Jeg gir MME om kvelden, men nå får jeg snart pumpe, så da håper jeg å legge MME'en på hylla (gir uansett stinkebæsj :ler: ), og heller pumpe opp ekstra til kvelden.

Kjøpte en pent brukt pumpe da. Er litt gnien. :sjenert:

I natt sov han så lenge at det var nok med halvannen pupp når han våknet. Deretter holdt det med en pupp, så nå håper jeg at puppene får såpass med hvile mellom hver gang de tømmes, at det holder med en av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med manduca. Lucky staren glemte jeg helt. Den er jo veldig fin da!

Jeg gir MME om kvelden, men nå får jeg snart pumpe, så da håper jeg å legge MME'en på hylla (gir uansett stinkebæsj :ler: ), og heller pumpe opp ekstra til kvelden.

Kjøpte en pent brukt pumpe da. Er litt gnien. :sjenert:

I natt sov han så lenge at det var nok med halvannen pupp når han våknet. Deretter holdt det med en pupp, så nå håper jeg at puppene får såpass med hvile mellom hver gang de tømmes, at det holder med en av gangen.

Hvorfor kjøpe ny når du kan kjøpe brukt ;)

Her får han fortsatt bare fra en pupp, stort sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var vi ute og spiste god middag - bare kjære og jeg :rødme:

Og så shoppet vi litt og bare var kjærester, og det var så digg :fnise:

Mamma og pappa passet E, og de koste seg masse - var bare to og en halv time da, men han fikk en flaske med mme mens han var der.

Gikk kjempefint, og absolutt å anbefale!!

----

Har nå byttet navn - Soon_to_be har blitt til Soon - sånn at dere fortsatt kjenner meg igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover - enda han sov til 12 idag :rødme: Var våken litt innimellom da, men er så godt å bare ligge i senga og kose oss, han spiser litt og så sovner han igjen - da får jeg sovet litt ekstra også.

Jeg stod opp 11, og fikk en hel time til å rydde litt i huset, var deilig :)

Igår sov han først tre kvarter, spiste i 20 minutter og sov i 3 timer!!! Var heelt utrolig - håper det er sovehormonene som melder sin ankomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grattis med nytt nick! ;)

Jo, takk :)

Ikke akkurat noe spennende, men måtte jo ha noe med det gamle nicket å gjøre følte jeg, så da ble det nedkortet til Soon :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Manducaen i hus :)

Ikke fått prøvd den enda, for fikk den akkurat og E sover litt - men nå driver han å romsterer borti sofaen her, så da får vi vel se om vi ska prøve den snart ... Blir spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi prøvd manducaen - første forsøk var ikke noe særlig - lillegutt hylte og skreik, tror han var litt for sulten.

Så tok pappa`n den på før middagen, og E sovnet etter bare noen minutter - og sov godt i en halvtimes tid.

Nå har jeg gått litt med han, men han ville liksom ikke roe seg ordentlig - får bare prøve mer i morra.

Den var ialefall veldig god å ha på, ble absolutt noe helt annet enn det elastiske sjalet vi har :)

E liker som regel ikke å bade i baljen sin, så idag prøvde vi en ny vri: bade sammen med pappa i badekaret.

Etter litt skriking roet han seg fort, dog han så litt skeptisk ut da :fnise: Men det kan jo være starten på noe bra iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...