Saeria Skrevet 6. oktober 2009 #661 Del Skrevet 6. oktober 2009 Deilig med ny seng da. Vi også byttet fra 1,20 til 1,50. Er himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. oktober 2009 #662 Del Skrevet 6. oktober 2009 1.20 med tre oppi Her satt vi og pratet om at vi kanskje burde kjøpt oss 1.80 hvis ikke vi får vesla til å sove mer i sin egen seng Må være helt fantastisk med ny seng da ja Blir nok god søvn på dere i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #663 Del Skrevet 6. oktober 2009 1.20 med tre oppi Her satt vi og pratet om at vi kanskje burde kjøpt oss 1.80 hvis ikke vi får vesla til å sove mer i sin egen seng Må være helt fantastisk med ny seng da ja Blir nok god søvn på dere i natt. Satser på det - har jo vært galskap å ligge i 120 seng vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2009 #664 Del Skrevet 7. oktober 2009 Herlighet - 1,20 seng med tre stykker oppi. Vi sover på 1,80 og det er det minste jeg må ha... (og lillegutt sover i egen seng). Jeg liker å breie meg ut, og ligger på skrå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2009 #665 Del Skrevet 7. oktober 2009 *Minnes hin hårde dager, hvor mannen og jeg var nyforelsket og delte en seng som var smalere enn 90cm i 9 måneder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2009 #666 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, kanskje det er det som har skylden for min del. Mannen og jeg delte en 90 cm seng i tre måneder. Det var alt for trangt for meg, men hva gjør man ikke i nyforelskelsens ånd? Jeg tar det igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. oktober 2009 #667 Del Skrevet 7. oktober 2009 ..og vi delte en på 75 cm.Da hjalp det ikke uansett hvor nyforelsket vi var, ukomfortabelt var det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. oktober 2009 #668 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg og kjæresten delte en enkeltseng sikkert et år Håper dere har det fint, soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mye smale sengehistorier ja Ida-Kristine: Alt bra her vet du - enn med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Etter et økedøgn - med fem (5!!!)amminger fra 0130 til 0800 sover lille E masse på sofaen idag. Sovnet først i 40 minutter, for så å våkne med en bæsjebleie - skiftet den og sovnet igjen, så nå har han sovet i 2 og en halv time til - og han sover enda - ALDRI skjedd før i hans snart 2 måneder lange liv Herlig iallefall - stjal en time på øyet jeg også :gjeiper: Endret 8. oktober 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #671 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så bra samme her Så mye amming på den tida! Godt han sov en stund idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #672 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så bra samme her Så mye amming på den tida! Godt han sov en stund idag da Ja, var herlig - ble som du skjønner ikke mye søvn på meg i natt når han spiste hele natta - håper han sover mer i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da har vi vært på trilletur i strååålende Kunne ikke bedt om en bedre høst, vært knallfint nå i over to uker - kaldt, men bare å kle på seg så er det topp! (hadde en ettermiddag med litt snø, men det ga seg fort, heldigvis). Lillegutt slo seg fullstendig vrang i vogna etter bare 40 minutter, så jeg stakk innom jobben min og hilste på og fikk ammet han Nå har han sovet mens vi trillet og på verandaen i 1 og en halv time Deilig å få satt seg ned litt mens han sover... Han har fått helt villt med matvett - spiser annenhver time omtrent, så tydelig at det er flere økedøgn på gang - sov bare to og to timer denne natten også, som forrige natt, så nå skal det bli godt med helg slik at pappa`n kan være med han litt så jeg får hvilt litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. oktober 2009 #674 Del Skrevet 9. oktober 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Skjer ikke mye her om dagen - E spiser og spiser og sover bittelitt innimellom Kjære er hjemme idag for han har skikkelig tannværk - fikk ikke time hos tannlegen før kl 14, så han går her bare og svimer med masse paracet og ibux innabords...håper det blir bedre etter tannlegebesøket! Tenkte meg på helsestasjonen og veie på fredag eller mandag, for E blir 2 måneder på lørdag - tenk det, som tiden flyr :dåne: Endret 13. oktober 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2009 #676 Del Skrevet 14. oktober 2009 Syns ikke det er lenge siden han ble født jeg Tia går fort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 14. oktober 2009 Syns ikke det er lenge siden han ble født jeg Tia går fort ja Jepp, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #678 Del Skrevet 16. oktober 2009 Veide og målte lillegutt idag, han er 2 måneder i morra Oppdaterer målene Vekt ved fødsel: 3040g Vekt 1 måned: 3620g Vekt 6 uker: 3960g Vekt 2 måneder: 4380g Lengde ved fødsel: 47,8cm Lengde 6 uker: 52,5cm Lengde 2 måneder: 54,5cm Hodeomkrets ved fødsel: 34cm Hodeomkrets 6 uker: 38cm Lagt på seg 420g på 16 dager - og vokst 2cm :rødme: Hadde nsten blitt "sur" hvis han ikke hadde gått opp såpass - han har jo spist enormt ofte i det siste Nå ligger han forøvrig og sover - etter trilleturen hjem fra helsestasjonen - i sin nye Voksipose Brun og kjempefin er den, fikk julegave fra besteforeldrene på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2009 #679 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fin oppgang dette! Jevnt og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fin oppgang dette! Jevnt og trutt. Ja, absolutt. Stolt mamma Lillegutt har begynt å lage masse flire-lyder og det er så herlig å høre. I går da vi hadde lagt oss, og lillegutt hadde sovet i en time eller to så lå vi og snakket litt og plutselig kom det en gap-skratt fra senga hans (i søvne). Så utrolig søt og herlig lyd!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå